News-Piper

Όλα όσα έγιναν στο πάρτι του Σάκη Ρουβά

Με ένα φιλί στο στόμα από τη γυναίκα της ζωής του, Κάτια Ζυγούλη, αλλά και με πολλούς διάσημους φίλους του, όπως τους: Ελεονώρα Μελέτη, ...

Με ένα φιλί στο στόμα από τη γυναίκα της ζωής του, Κάτια Ζυγούλη, αλλά και με πολλούς διάσημους φίλους του, όπως τους: Ελεονώρα Μελέτη, Τζένη Μπαλατσινού, Πέτρος Κωστόπουλος, Θέμης Γεωργαντάς, Έλλη Κοκκίνου, Απόστολος Μητρόπουλος, Τόνυ Κονταξάκης, γιόρτασε ο Σάκης Ρουβάς τα γενέθλιά του.

rouvas genethlia
Ο κορυφαίος Έλληνας σταρ με τις πολλές και μεγάλες επιτυχίες στο ενεργητικό του, έγινε 44 χρονών και το ραντεβού για χαρά, διασκέδαση και πολλές ευχές δόθηκε στο νυχτερινό κέντρο «Estate» στο οποίο εμφανίζεται εδώ και λίγες ημέρες, μαζί με τους Onirama.
rouvas tourta
Η τούρτα του ήταν σε σχήμα σκηνής και πάνω της έγραφε King Of Stage. Ο ίδιος δήλωσε στις κάμερες: «Προχθές γιορτάσαμε τα γενέθλια της κόρης μου, σήμερα τα δικά μου… Τα παιδιά μου έκαναν έκπληξη! Ήρθαν και με ξύπνησαν το πρωί, με φιλάκια κι αγκαλιές και μου είπαν “χρόνια πολλά μπαμπά”. Μου τραγούδησαν σε διάφορες γλώσσες και έσβησα κεράκια».
Η Κάτια Ζυγούλη από την πλευρά της είπε πως το δώρο της είναι… έκπληξη και θα έρθει σε λίγο καιρό, ενώ αμέσως μετά πρόσθεσε ότι θα βάλει σύντομα νυφικό.
Δείτε όλα όσα δήλωσαν στις κάμερες:

Δείτε ποιοι βρέθηκαν εκεί:
rouvas zigoulisakis rouvas tzeni mpalatsinoumeleti rouvasmitropoulos rouvasrouvas kontaxakisrouvas zigoulirouvas zigouli1rouvas zigouli2sakis rouvas
peoplegreece.com

Related

showbiz 5826744370950961100

Follow us


item