News-Piper

Για ποιο λόγο δεν παίζονται σε επανάληψη οι “Απαράδεκτοι”

Η  Δήμητρα Παπαδοπούλου  είναι μια από τις πιο αγαπημένες ηθοποιούς και σεναριογράφους της γενιάς της, μετρώντας μια σειρά από επιτυχίες...

Η Δήμητρα Παπαδοπούλου είναι μια από τις πιο αγαπημένες ηθοποιούς και σεναριογράφους της γενιάς της, μετρώντας μια σειρά από επιτυχίες στο θέατρο, αλλά και την τηλεόραση.

Είναι άραγε μια δημιουργός δέσμια της επιτυχίας της; «Σίγουρα η επιτυχία είναι εγκλωβιστική. Είναι λίγο σαν τον πρωταθλητή. Αν πάρει ένα μετάλλιο, θέλει συνέχεια να έχει επιτυχία. Αλλά αυτό το στάδιο το έχω ξεπεράσει εδώ και καιρό. Επιλέγω να γράψω μόνο όταν έχω κάτι να πω. Κι όταν βγαίνει από την ψυχή σου, τότε συνήθως θα έχει και την αποδοχή του κόσμου. Αυτό μου έχει δείξει η εμπειρία μου μέχρι τώρα, χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω».
Έχει βγάλει αρκετά χρήματα από αυτή τη δουλειά και πόσο ρόλο παίζει και το οικονομικό για να καταπιαστεί με ένα σενάριο; «Το γράψιμο για μένα είναι τρόπος ζωής. Από εκεί και πέρα, φυσικά και παίζει ρόλο ότι αμείβομαι για αυτό. Αλλά τα χρήματα για αυτή τη δουλειά στην Ελλάδα είναι ελάχιστα. Ούτε από τους Απαράδεκτους έβγαλα σοβαρά χρήματα. Ζήτησα πνευματικά δικαιώματα εδώ και πολλά χρόνια για τις επαναλήψεις, αλλά δεν τους συμφέρει να με πληρώσουν, γι’ αυτό και δεν παίζονται πια».
Εκτός από το πρωτότυπο και αντισυμβατικό σενάριο, οι Απαράδεκτοι είχαν κι ένα άλλο στοιχείο προοδευτικότητας, την εμφάνιση του πρώτου γκέι χαρακτήρα στη μυθοπλασία της ελληνικής τηλεόρασης, αυτόν του Γιάννη που υποδυόταν στη σειρά ο Γιάννης Μπέζος. Υπήρξαν εκείνη την εποχή αντιδράσεις;«Στην αρχή δεν ήταν πολύ ευπρόσδεκτη η ιδέα, αλλά μας στήριξε πολύ ο Τζώνης Καλημέρης που ήταν στο κανάλι κι επειδή το πιστεύαμε πολύ μαζί με την παραγωγό μου, Φρόσω Ράλλη, επιμείναμε. Με τους φίλους και τον κόσμο που το είχα μοιραστεί τότε ήταν όλοι ενθαρρυντικοί».
Η Δήμητρα, αν και δίνει την εντύπωση μιας εκρηκτικής προσωπικότητας, είναι άνθρωπος που δεν του αρέσουν οι εντάσεις. «Προτιμώ να φύγω παρά να συγκρουστώ. Δεν αγαπώ τη σύγκρουση, τις εντάσεις, τους καβγάδες τις φωνές. Πλέον έχω επιλέξει να συνεργάζομαι με ανθρώπους με τους οποίους έχουμε κοινούς κώδικες και όχι με όσους η συνεργασία είναι δύσκολη. Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή που προέκυπταν εντάσεις κι εγώ καθόμουν και μάλωνα. Είναι πίσω μου εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Επίσης, με την εμπειρία και τα χρόνια που περνάνε, έχω μάθει να παίρνω την ευθύνη για τα δικά μου λάθη. Δεν μπορεί να φταίει μόνο ο άλλος. Έντονη και εκρηκτική είμαι μόνο στις αποφάσεις μου, στον τρόπο με τον οποίο διασκεδάζω και γελάω».
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.

Related

media 1704588251792152262

Follow us


item