News-Piper

Συγκλονίζει ο Μουτσινάς για τον χαμό της μητέρας του: «Κλαίω πάρα πολύ.Είμαι στο διάστημα»

Με λόγια που συγκλονίζουν και με μάτια «υγρά» από την συγκίνηση, μίλησε ο Νίκος Μουτσινάς για τον χαμό της μητέρας του, η οποία «έφυγε» ...

Με λόγια που συγκλονίζουν και με μάτια «υγρά» από την συγκίνηση, μίλησε ο Νίκος Μουτσινάς για τον χαμό της μητέρας του, η οποία «έφυγε» από την ζωή τον περασμένο Ιούλιο, «χτυπημένη» από επιθετικό καρκίνο σε ηλικία 59 ετών.

Μιλώντας για την περίοδο που διανύει, ο παρουσιαστής-ηθοποιός δεν έκρυψε πως είναι στο… κενό:
«Θέλω να είμαι μόνος μου. Μόνο! Δεν νομίζω ότι είμαι υπέροχη παρέα. Ούτε για τον εαυτό μου βασικά. Κάνω προσπάθεια. Δεν υπάρχει κανένα πάτημα. Είμαι στο διάστημα. Δεν έχω επαφή σχεδόν με τίποτα. Νομίζω ότι απλά παρευρίσκομαι, δεν συμμετέχω σε όλα αυτά που μου συμβαίνουν. Δεν το λέω με ύφος είναι η πραγματικότητα. Όποιος το έχει ζήσει σαν απώλεια νομίζω πως με καταλαβαίνει. Η τάση μου είναι το κλεισμένο, το μόνο, το σκουρόχρωμο. Είναι βαρύ το πένθος και δεν αντιμετωπίζεται. Ούτε νομίζω ότι αντιμετωπίζω αυτή την στιγμή. Δεν ξέρω πως! Δεν ξέρω τι να κάνω».
Όπως εξήγησε, «τις πρώτες μέρες με το που συνέβη το γεγονός και είχαμε όλα τα τρεξίματα και τα διαδικαστικά με την κηδεία δεν με άφηναν λεπτό μόνο μου. Έφτασα να πω “παιδιά θέλω να μείνω και λίγο μόνος μου”. Ήταν πολύ από πάνω μου! Τώρα νομίζω πως το σωστό είναι να τραβιέσαι προς τα έξω, να πας να βγεις, να διασκεδάσεις, να δεις φίλους, να ξεχαστείς, να ασχοληθείς με την εκπομπή αν πάει ή δεν πάει καλά… Δεν νομίζω πως μπορώ να το καταφέρω. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ούτε κατά διάνοια. Είμαστε πολύ μακριά από αυτό, είμαστε ακόμα στον φόβο μην συμβεί. Δεν είναι ωραίο. Ούτε θέλω να μιλάω συνέχεια για τον χαμό της. Είναι πάρα πολύ δύσκολο, είναι φόβος παιδικός προφανώς, είναι εγκατάλειψη. Τι βιώνω εγώ σαν λέω τώρα που έχω τα προβλήματα μου. Είμαι λίγο έρημος. Δεν είναι ωραία».
240715161232_2680.jpg
Μάλιστα δεν έκρυψε πως κλαίει πολύ και με την παραμικρή αφορμή:
«Κλαίω πάρα πολύ. Πιο πολύ… έγκυος. Δεν πάει. Συγκινούμαι με το οτιδήποτε άσχετο και μου έρχονται εικόνες. Δεν μπορώ να το κουμαντάρω καθόλου. Είναι και λίγο ταλαιπωρία».
Μόνη του ελπίδα, ότι κάποια στιγμή θα ξαναβρεθούνε με την μητέρα του:
«Έχω ποντάρει στον χρόνο και ότι θα ξαναβρεθούμε. Με μαλακώνει πολύ αυτή η ιδέα. Μόνο αυτό! Αν δεν ξαναβρεθώ με την μητέρα μου, θα γυρίσω και θα σας πω ότι είναι όλα ψέματα και μετά θα τα διαλύσω όλα. Αν πραγματικά τελειώνουν όλα και μετά υπάρχει ένα μαύρο και τίποτα, θα γίνω πολύ έξαλλος. Τώρα πια εκεί έχω ποντάρει. Όχι ότι θα γίνει τώρα, δεν έχω τάσεις να φύγω από τον 6ο. Εννοώ η σκέψη ότι κάποια στιγμή θα υπάρχει μια συνάντηση!»
Για να καταλήξει λέγοντας πως «δεν ήμουν προετοιμασμένος για όλο αυτό. Ήμουν στην αντιπέρα όχθη. Φύγανε οι παππούδες μου και η σειρά ήταν να φύγει η μητέρα μου. Αλλά όχι στα 59! Κάποιος πείραξε τις σειρές! Ήταν από το πουθενά. Έφυγε μέσα σε 25 ημέρες. Έπιανα τους γιατρούς και τους έλεγα μην της πείτε τίποτα. Εκείνη ήξερε αλλά με κορόιδευε μέσα στα μούτρα μου. Δεν μου έλεγε τίποτα και εγώ έκανα τον κλόουν».

Related

PROINO 1055803219261157183

Follow us


item