News-Piper

Μεταγραφή-βόμβα: Ποιος συνεργάτης της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου μετακομίζει στα «Καλημερούδια»;

Εξελίξεις στα τηλεοπτικά δρώμενα λίγο πριν τα Χριστούγεννα! Συνεργάτης από το « Σπίτι μου Σπιτάκι μου » φαίνεται πως αλλάζει εκπομπή, κα...

Εξελίξεις στα τηλεοπτικά δρώμενα λίγο πριν τα Χριστούγεννα! Συνεργάτης από το «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» φαίνεται πως αλλάζει εκπομπή, καθώς κάνει δοκιμαστικά στο Mega για να βρεθεί στην εκπομπή της Ντορέττας Παπαδημητρίου.

Τη συγκεκριμένη αποκάλυψη έκανε σήμερα το πρωί στον αέρα του Happy Day, ο Δήμος Βερύκιος. «Ετοιμάζεται ο καινούριος ανταγωνιστής σας. Ένας φίλος σας κάνει ήδη δοκιμαστικά στο Mega για να πάει στη Ντορέττα. Κουίζ: Ποιος μπορεί να είναι αυτός;», ρώτησε τη Σταματίνα Τσιμτσιλή ο δημοσιογράφος. Εκείνη απάντησε ρωτώντας: «Ο Πέτρος Κουσουλός»;
«Το ήξερες ε; Σου το λέει στο αφτί η Παλιαλέξη!», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμος Βερύκιος, με την παρουσιάστρια στη συνέχεια να αναφέρει: «Μόνη μου το σκέφτηκα γιατί πριν από έξι μήνες σας είχα ενημερώσει, όταν κοιμόσασταν τον ύπνο του δικαίου, ότι ο Πέτρος κάνει δοκιμαστικό για απογευματινή εκπομπή του Mega. Εκεί είχε ξεκινήσει ο δίαυλος επικοινωνίας. Δεν είναι στην Κωνσταντίνα; Θα είναι δίπορτο»;
«Τελικά όμως θα φύγει κάποιος από τη Ντορέττα για να πάει ο Πέτρος;», αναρωτήθηκε μεταξύ άλλων, με τους περισσότερους να συμφωνούν για τη συγκεκριμένη εξέλιξη.

Related

media 1416744925143770688

Follow us


item