News-Piper

Πρωινό Σου Κου, Σπίτι μου Σπιτάκι μου, Jenny Jenny ή Στα καλά καθούμενα επέλεξε το κοινό;

Ναι, μπορεί η μάχη στις καθημερινές πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές, όπως όλα μέχρι τώρα δείχνουν να έχει κριθεί, δε συμβαίνει όμως το ίδιο σ...

Ναι, μπορεί η μάχη στις καθημερινές πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές, όπως όλα μέχρι τώρα δείχνουν να έχει κριθεί, δε συμβαίνει όμως το ίδιο στην ζώνη του Σαββατοκύριακου.

Ας δούμε αναλυτικά τα νούμερα που σημείωσαν στην τηλεθέαση, αρχίζοντας από το γενικό σύνολο.
Σε αυτό την κορυφή κατέκτησε το Σαββατοκύριακο με Δράση, με 16,2%, ακολούθησε το Πρωινό ΣΟΥ ΚΟΥ με 11,8%, η Jenny Jenny με 11,1%, το Σπίτι μου σπιτάκι μου με 11% και το Στα καλά καθούμενα με 8,5%.
Τι συνέβη όμως στο δυναμικό κοινό; Το Πρωινό Σου Κου έκανε 11,7%, η εκπομπή Jenny Jenny  11,2%, το Σπίτι μου Σπιτάκι μου  11%, το Σαββατοκύριακο με Δράση 7,9% και τέλος το Στα καλά καθούμενα 7,3%.
Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων.

Related

media 2036680249913168713

Follow us


item