Το ότι έχει κινηθεί νομικά εναντίον συγκεκριμένης γυναίκας που την ενοχλεί στα social media αποκάλυψε Ελληνίδα ηθοποιός, προειδοποιώντας πως, αν συνεχίσει να το κάνει, θα δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία της, αλλά και το ψεύτικο όνομα το οποίο χρησιμοποιεί και εμφανίζεται ως... άνδρας!

«Προσοχή αυτό δεν είναι δικό  μου προφίλ! Φίλοι μου, το καλοκαίρι του 2014, είχα μία πολύ άσχημη εμπειρία με κάποια που ισχυριζόταν διάφορα άσχημα για εμένα. Επειδή έχει κατατεθεί μήνυση εις βάρος της για συκοφαντική δυσφήμιση από την 1-7-2014 στην Ασφάλεια του Πειραιά, από εμένα αλλά δεν έχει σταματήσει να εξαπατά τον κόσμο και ανεβάζει μόνιμα ψεύτικα προφίλ στο face book, προσπαθώντας να με διαβάλλει. Αυτό είναι ένα από τα ψεύτικα προφίλ της», έγραψε, στη σελίδα της στο Facebook, η Νένα Χρονοπούλου.
nena-hronopoulou1-1024x576.jpg
Δημοσιεύοντας φωτογραφίες από τα ψεύτικα προφίλ, η ηθοποιός έστειλε… τελεσίγραφο στην εν λόγω γυναίκα, καταλήγοντας: «Μαρία, αν συνεχίσεις να με ενοχλείς και να φτιάχνεις προφίλ με το όνομά μου, θα δημοσιοποιήσω και το επίθετό σου και τα ονόματα που χρησιμοποιείς σαν άνδας για να εξαπατάς κοριτσάκια κάνοντας το σκληρό άνδρα και τάζοντας δουλειές»!
nena-hronopoulou.jpg