News-Piper

Στάθης Στιβακτάκης: Δείτε την πρώτη τηλεοπτική του συνέντευξη του κούκλου αγρότη από την Κρήτη!

Ο Στάθης Στιβακτάκης από τη Βόριζα Κρήτης έγινε… viral τα τελευταία 24ωρα, μετά την παρουσία του σε διαδήλωση των αγροτών στο Σύνταγμα.

Ο Στάθης Στιβακτάκης από τη Βόριζα Κρήτης έγινε… viral τα τελευταία 24ωρα, μετά την παρουσία του σε διαδήλωση των αγροτών στο Σύνταγμα.
Η κρητική ομορφιά και η αρρενωπότητά του έκανε το γυναικείο πληθυσμό να τον ψάχνει απεγνωσμένα στο διαδίκτυο. O Κρητικός αγρότης έδωσε την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη σε τοπικό κανάλι του νησιού.

«Έκαναν τον γύρο του κόσμου οι φωτογραφίες, μέρες είναι θα περάσουνε… Είμαι περήφανος γιατί διαφημίζουμε το νησί μας! Αυτοί είμαστε», είπε χαρακτηριστικά ο Στάθης Στιβακτάκης στο Κρήτη tv.
Όσο για το αν τον έχει τρομάξει αυτό που γίνεται; «Μια ολιά, λίγο λίγο…» τόνισε και συμπλήρωσε: «Δεν θέλω να με κρίνουν για την εμφάνισή μου, για το μυαλό μου θέλω να με κρίνουνε. Η ζωή στα χωριά είναι σκληρή και ερημώνουν τα χωριά κάθε μέρα επειδή πάνε στις πόλεις που είναι πιο εύκολη η δουλειά».
Πώς αντέδρασε, όμως, στο χαμό που έχει προκληθεί; Ο Στάθης εξομολογήθηκε: «Με παίρνουν κάθε μέρα τηλέφωνο να πάω στα κανάλια, για φωτογραφίες και τέτοια, αλλά εγώ δεν πάω ποτές! Ούτε τη δουλειά μου θα εγκαταλείψω, ούτε τίποτα. Ούτε για μοντέλα που λένε και ιστορίες. Εγώ δεν φεύγω από το χωριό! Έχω μάθει να δουλεύω να είμαι όξω στη φύση, όχι κλεισμένος, πασαρέλες και τέτοια! Δέχομαι κάθε μέρα προτάσεις, αλλά εγώ δεν πάω».
Ακόμα, έστειλε κι ένα μήνυμα στην οικογένειά του: «Θέλω να τους πω ότι τους αγαπώ πολύ και να κατέχουν ότι ο Στάθης που ήτανε δεν αλλάζει και δεν πάει πουθενά από το χωριό».

Related

media 2430577358068201377

Follow us


item