News-Piper

Έτσι είναι η κόρη του Αντώνη Ρέμου και της Υβόννης Μπόνσιακ!

Ο Αντώνης Ρέμος ήταν ο χτεσινός κεντρικός καλεσμένος της καινούργιας εκπομπής του Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Ο Αντώνης Ρέμος ήταν ο χτεσινός κεντρικός καλεσμένος της καινούργιας εκπομπής του Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Ο ίδιος μίλησε με τρυφερά λόγια για την κόρη του -σε ποιον μοιάζει;- τη βάπτισή της, το γάμο του με την Υβόννη Μπόσνιακ αλλά και το The Voice.
«Ναι θα γίνει και ο γάμος. Oύτως ή άλλως είμαστε σαν παντρεμένοι, δηλαδή θεωρώ πως το παιδί είναι όλη η ιστορία, το να φτιάξεις έναν καινούργιο άνθρωπο. Οι γυναίκες θέλουν πιο πολύ έτσι αυτό το παραμύθι… Θα γίνουν όλα αυτά» τόνισε ο τραγουδιστής.
Όσον αφορά στην κόρη του, είπε: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος και ευλογημένος που το πρώτο μου παιδί είναι κορίτσι γιατί τα κορίτσια έχουν μία άλλη ομορφιά, όπως μου λένε και άλλοι πατεράδες που έχουν και αυτοί κορίτσια. Και η Υβόννη ήθελε κορίτσι και εγώ γιατί ήθελα να δώσω το όνομα της μαμάς μου. Ο Θεούλης λοιπόν μας άκουσε και μας έφερε την Ελενίτσα μας. Όταν πρωτογεννήθηκε έμοιαζε με εμένα γιατί ήταν πρησμένη. Τώρα μοιάζει στην Υβόννη ακόμα και στη φωνή… Κάθε μέρα δίπλα της είναι και μία καινούργια μέρα. Είναι στιγμές που λέω τι έκανα πριν από αυτό το παιδί. Πριν από το παιδί ζούσα φυσικά, απλά τώρα υπάρχει στόχος, έμπνευση, λόγος για να δημιουργήσω. Η κόρη μου είναι λόγος για να σταθώ όρθιος, να κρατήσω το σπίτι μου όρθιο, λόγος για να παλεύω κάθε μέρα για το σπίτι μου, λόγος για να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερος άνθρωπος».
Τι είπε όμως για το The Voice και την πιθανότητα να το δούμε ξανά στις οθόνες μας;

Related

showbiz 7462790899219983452

Follow us


item