News-Piper

Επίθεση Καλυβάτση σε Λιάγκα - Σκορδά: «Ποιος παρακολουθεί αυτό το πράμα;»

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης ήταν καλεσμένος στο Happy Day και δεν δίστασε να πει τη γνώμη του για τα πρωινά!  

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης ήταν καλεσμένος στο Happy Day και δεν δίστασε να πει τη γνώμη του για τα πρωινά! 

Ο ηθοποιός είπε «Πιο εύκολα βλέπω την Ντορέττα από την εκπομπή Λιάγκα - Σκορδά, για να είμαι ειλικρινής. Μεσημέρι αν το έβλεπα το άλλο, θα ήταν πιο ταιριαστό ίσως. Έχει ξεφύγει έτσι κι αλλιώς. Δηλαδή, αν κάποιος κάθεται το πρωί και παρακολουθεί αυτό το πράμα κάθε μέρα, μάλλον θα έχει πρόβλημα σοβαρό μετά! Είναι σαν να βλέπεις ένα γενικότερο δικαστήριο. Απορώ και θαυμάζω τους ανθρώπους που μπορούν να κάνουν θέμα το τίποτα και το τίποτα τους ταΐζει».Αλλά δεν τα έχωσε μόνο σε Σκορδά και Λιάγκα αλλά και στην Ελένη Τσολάκη που ήταν στον καναπέ τονίζοντας: «Σε μια συνέντευξη που μου έχεις κάνει εσύ έχω έρθει σε πολύ δύσκολη θέση, τότε που ήμουν στη Βέροια και είχες έρθει από Θεσσαλονίκη. Δεν θέλω να συνεχίσω στα υπόλοιπα. Το ότι σου μιλάω από τότε... απορώ με τον εαυτό μου»!

Related

skorda 8187517804938431393

Follow us


item