News-Piper

Οι πρώτες δηλώσεις της Κατερίνας Καινούργιου μετά το χωρισμό: «Δεν αισθάνομαι πολύ καλά…»

Την πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά τη γνωστοποίηση του χωρισμού της έκανε το βράδυ της Παρασκευής η Κατερίνα Καινούργιου.

Την πρώτη δημόσια εμφάνιση μετά τη γνωστοποίηση του χωρισμού της έκανε το βράδυ της Παρασκευής η Κατερίνα Καινούργιου.
Η παρουσιάστρια βρέθηκε στο Pantheon για την πρεμιέρα του μιούζικαλ Nine και μίλησε στις τηλεοπτικές κάμερες για τους τηλεκριτικούς, τα νούμερα τηλεθέασης, το photoshop, ενώ αναφέρθηκε και στο τέλος της σχέσης της με το γνωστό επιχειρηματία.
«Στην παρούσα φάση δεν είναι ωραία η στιγμή για να μιλήσω. Είναι κάτι για το οποίο δεν αισθάνομαι πολύ καλά. Ξέρετε εσείς που με γνωρίζετε όλα αυτά τα χρόνια πως όταν νιώσω καλά, θα βγω όπου νιώθω άνετα, σε μια εκπομπή ή σε μια συνέντευξη σε ένα περιοδικό, για να μιλήσω και τελειώσει αυτή η ιστορία», είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια, ενώ για το γάμο της αδερφής του Βασίλη Σταθοκωστόπουλου, όπου δεν ήταν καλεσμένη λόγω… διαταραγμένων σχέσεων, επεσήμανε:«Δεν με αφορά κανένας γάμος. Δεν θέλω να πω γι’ αυτό. Αν είναι να μιλήσω για την προσωπική μου ζωή, θα μιλήσω καθαρά για μένα! Όχι ότι ο κόσμος έχει καμιά ιδιαίτερη καούρα…»
Ακόμα, εξομολογήθηκε την πικρία της για κάποιους ανθρώπους του χώρου, που τη θεωρούν τηλεοπτικό σκουπίδι: «Κάποιοι άνθρωποι του χώρου, με σχολιάζουν με τα χειρότερα λόγια λες και είμαι το σκουπίδι της ελληνικής τηλεόρασης και όλα τα άλλα είναι τέλεια. Για κάποιο λόγο οι τηλεκριτικοί δεν με χωνεύουν. Δεν θα μπω στη διαδικασία… εγώ σέβομαι κάποιους ανθρώπους και διαβάζω τις κριτικές. Δεν τους έχω όλους στο ίδιο καλάθι. Κάποιους τους εκτιμώ και με τις κριτικές κάποιων άλλων γελάω. Αυτούς που εκτιμώ, λαμβάνω σοβαρά υπόψιν αυτά που γράφουν. Αν δω ότι η κριτική είναι εμμονική, δεν τα διαβάζω».
Όσο για τα νούμερα τηλεθέασης του Λόγω Tivi’s; Η Κατερίνα Καινούργιου έδωσε τη δική της απάντηση: «Είναι  μια πολύ σκληρή ζώνη που έχει σκαμπανεβάσματα καθημερινά. Είναι πολύ νωρίς ακόμα να βγάλουμε συμπεράσματα. Έτσι θα πηγαίνει αυτό… πάνω-κάτω. Εγώ αυτό που θέλω είναι εγώ και η δικιά μου ομάδα να δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό και να το αγαπήσει ο κόσμος».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου»:

Related

showbiz 4894078441631575838

Follow us


item