News-Piper

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Είμαι παντρεμένη εδώ και καιρό»

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου περιμένει το πρώτο της παιδάκι με τον σύντροφό της, Φώτη Μπερνάντο και πλέει σε πελάγη ευτυχίας.

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου περιμένει το πρώτο της παιδάκι με τον σύντροφό της, Φώτη Μπερνάντο και πλέει σε πελάγη ευτυχίας.
Πριν λίγες μέρες μίλησε στην εκπομπή JoinUs και αποκάλυψε αν είναι παντρεμένη με τον σύντροφό της.
«Με έναν αντισυμβαστικό τρόπο, ναι, έχω παντρευτεί. Στη δική μου περίπτωση δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Επειδή είμαστε και οι δύο πολύ ροκ, τα έχουμε αλλιώς τα πράγματα στο μυαλό μας. Με έναν αντισυμβατικό τρόπο, ναι, είμαι παντρεμένη εδώ και πολύ καιρό. Δεν νομίζω ότι ένα χαρτί κάνει την διαφορά, στην ψυχή μου είμαι παντρεμένη και δεν νομίζω ότι πρέπει να υπογράψω ένα χαρτί που θα επικυρώνει αυτό το οποίο ζω».
Θα παντρευτεί κανονικά πριν τον τοκετό; «Πριν το μαιευτήριο, θα περάσουμε μια βόλτα και από εκεί», είπε η Πηνελόπη αποκαλύπτοντας πως θα πατρευτεί με πολιτικό γάμο.

faysbook.gr

Related

showbiz 7055906140223298153

Follow us


item