News-Piper

Η λιποθυμία της Κατερίνας Καραβάτου κατά τη διάρκεια της εκπομπής

Μια χαρά φαινόταν η Κατερίνα Καραβάτου, όταν προλόγισε τη συνέντευξη της Μαρίας Σταματέρη από την κόρη της, αλλά μετά από αυτήν… πουθεν...

Μια χαρά φαινόταν η Κατερίνα Καραβάτου, όταν προλόγισε τη συνέντευξη της Μαρίας Σταματέρη από την κόρη της, αλλά μετά από αυτήν… πουθενά η παρουσιάστρια!

Ο σύζυγος και συμπαρουσιαστής της, Κρατερός Κατσούλης ανέλαβε τα ηνία και ενημέρωσε τους τηλεθεατές για την αδιαθεσία της λέγοντας:
«Να σας πω ότι σε περίπτωση που αναρωτιέστε που είναι η Κατερίνα Καραβάτου, αποφάσισε να μου δώσει την ευκαιρία να πάρω πάνω μου όλη την εκπομπή, βεβαίως με τη βοήθεια της κυρίας Γκολεμά και των υπολοίπων ανθρώπων που βρίσκονται εκεί πέρα. Εντάξει, δεν είναι ακριβώς έτσι, ένιωσε μια μικρή αδιαθεσία, θα είναι πάλι σε λίγο κοντά μας, οπότε μη μου ανησυχείτε».
Την ίδια ώρα, η Ντέπυ Γκολεμά έκανε λόγω για λιποθυμία... «Εμένα μου επιτρέπεις; Επειδή θα έχεις και δεύτερη λιποθυμία» σχολίασε.
Πάντως, η Κατερίνα Καραβάτου δεν επέστρεψε στην εκπομπή…και όπως όλα δείχνουν τα συμπτώματα της εγκυμοσύνης είναι φανερά. H παρουσιάστρια, μετά τον αινιγματικό διάλογο που είχε με την Τατιάνα Στεφανίδου, άτομα από το περιβάλλον της επιβεβαίωσαν ότι συμπληρώνει το πρώτο τρίμηνο της δεύτερης εγκυμοσύνης της.

Related

pregnancy/kids 3883066244176185548

Follow us


item