Η Νανά Παλαιτσάκη ήταν η σημερινή καλεσμένη στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνης. Κατά τη διάρκεια της συζήτησής τους, η παρουσιάστρια δεν δίστασε να της ζητήσει δημόσια συγγνώμη -να σας θυμίσουμε πως οι δυο τους είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν.

«Εγώ Νανά μου θα σου ζητήσω δημόσια συγγνώμη γιατί μέσα στο φόρτο της δουλειάς πολλές φορές δε σκεφτόμουν το φόρτο του άλλου και επέμενα μόνο στο δικό μου και ενώ είχες κάνει τόσες συνεντεύξεις, πάντα ζητούσα κι άλλες, και άλλα… Κα ξεχνούσα να της πως δέκα κουβέντες καλά… Εγώ είχα αστοχήσει να της πω καλά πράγματα είχε κάνει για την εκπομπή, για μένα, για τους συνεργάτες της», δήλωσε η Ζήνα Κουτσελίνη.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη… όταν είχαμε καθίσει στο τραπέζι να λύσουμε τις διαφορές μας μου είχες πει ότι μοιάζω στη μητέρα σου…»!
Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί: