News-Piper

Τατιάνα Στεφανίδου: Τι λέει για την κόντρα της με την Ελένη Μενεγάκη;

Η αγαπημένη παρουσιάστρια δεν μάσησε ποτέ τα λόγια της, ούτε δίστασε να πει τη γνώμη της.


tatiana stefanidou official

Η αγαπημένη παρουσιάστρια δεν μάσησε ποτέ τα λόγια της, ούτε δίστασε να πει τη γνώμη της.
Τη φετινή χρονιά θα μας καλησπερίζει από τη συχνότητα του Epsilon και αναμένεται να ξεχωρίσει στους πίνακες της τηλεθέασης. Τα τελευταία χρόνια, είχε βρεθεί απέναντι από την Ελένη Μενεγάκη, και όπως είναι φυσικό υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός.
Η Τατιάνα Στεφανίδου, μίλησε για την αντίδρασή της, όταν πληροφορήθηκε την εγκυμοσύνη της παρουσιάστριας του Alpha. «Ο κόσμος αγαπάει πολύ να μαθαίνει για την Ελένη, για το τι κάνει στη ζωή και την οικογένειά της, γιατί δεν τη βλέπει ως δημοσιογράφο, αλλά ως προσωπικότητα. Ήξερα λοιπόν ότι η εγκυμοσύνη της θα προσέλκυε πολύ κόσμο. Για τον καθένα χτίζεται από τα Μέσα μία ταυτότητα. Για την Ελένη, η ταυτότητα που έχει χτιστεί είναι αυτή. Εγώ έχω άλλη ταυτότητα, η οποία έχει βασιστεί στα θέματα που έχω βγάλει, στις αποκαλύψεις, στις συνεντεύξεις. Ήξερα τι ρόλο θα έπαιζε αυτό. Σίγουρα δεν ήταν και το καλύτερο που θα μπορούσε να μου συμβεί, αλλά είναι όλα μέσα στο παιχνίδι και αντιμετωπίστηκε», τόνισε η παρουσιάστρια του Epsilon.
Τι ισχύει όμως για την «κόντρα», μεταξύ των μεγάλων κυριών της τηλεόρασης, η οποία προκάλεσε το ενδιαφέρον των media; «Δεν ένιωσα ποτέ να έχω κόντρα με κανέναν. Αρχικά ήταν δύο ομοειδή προγράμματα και ήταν λογικό το κοινό να επιλέξει αυτό που γνώριζε περισσότερα χρόνια. Θα ένιωθα ανταγωνιστικά, αν αυτός που ήταν απέναντί μου έβγαζε καλύτερα θέματα από μένα», δήλωσε η Τατιάνα Στεφανίδου, στο Γιώργο Μιχαλόπουλο και το Hello.

Related

menegaki 6468226122763868355

Follow us


item