Απολογισμό με πολλά καρφιά σε συγκεκριμένο άτομο έκανε σε συνέντευξη της η Ναταλία Γερμανού.

Η παρουσιάστρια, γυρίζοντας τον χρόνο πίσω, κάνει την αυτοκριτική της και παραδέχεται πως «ο σημαντικότερος σταθμός στη ζωή μου ήταν ο Πέτρος Ίμβριος, μια σχέση που κατέληξε σε γάμο. Από κει και πέρα δεν θεωρώ ότι έχω κάνει κακές σχέσεις. Έχω κάνει όμως, μια άχρηστη σχέση. Τώρα που βλέπω αποστασιοποιημένα, μια συγκεκριμένη σχέση μου, σκέφτομαι: “Πως είναι δυνατόν να ήμουν μαζί του, και γιατί δεν άκουγα όλο τον κόσμο που μου έλεγε τι δουλειά έχω εγώ μ΄αυτόν”. Άλλο άχρηστη όμως και άλλο κακή».
Μάλιστα δεν κρύβει ότι αυτό το διάστημα είναι πολύ καλά στα ερωτικά της:
«Υπάρχει αυτό που ψάχνω. Πραγματικοί άνδρες, αρσενικά με Α κεφαλαίο, μυαλό, καλλιέργεια, ωριμότητα. Είμαι σε φάση για μια καινούργια σχέση. Αλλά όταν θέλεις να προστατέψεις την προσωπική σου ζωή, απλώς δεν αναφέρεσαι σε αυτή. Έπαθα και έμαθα. Και αν βρεις έναν σωστό άνθρωπο, λες ότι δεν χρειάζεται να μας κρεμάσουν κουδούνια. Δεν την πατάς ξανά».
Στην ερώτηση αν είναι καλά, απαντά «ναι, είμαι καλά», και δεν το συνεχίζει, για να καταλήξει λέγοντας πως:
«Αυτό που έμαθα τον τελευταίο καιρό, είναι ότι μπορείς να είσαι ακομπλεξάριστος και να ζεις τη ζωή σου όπως την θέλεις. Απλώς πρέπει να επιλέγεις να έχεις δίπλα σου τους κατάλληλους ανθρώπους, που να μην έχουν λύσσα με τη δημοσιότητα, αλλά να μπορούν να ζήσουν μια ήσυχη και ήρεμη ζωή ώστε να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Δεν βγάζω την ουρά μου απ΄έξω. Μαζί με τα ξερά όμως, καίγονται και τα χλωρά και το αντίστροφο».