News-Piper

Ένας χρόνος από τον θάνατο του Αντώνη Βαρδή: Τα συγκλονιστικά λόγια του γιού του

Ένας ολόκληρος χρόνος πέρασε από τον θάνατο του Αντώνη Βαρδή, ο οποίος έφυγε πέρυσι (2 Σεπτεμβρίου) από την ζωή, σε ηλικία 66 ετών, μετά α...

7187_GIANIS_VARDIS_ANTONIS_VARDIS_7102011.jpgΈνας ολόκληρος χρόνος πέρασε από τον θάνατο του Αντώνη Βαρδή, ο οποίος έφυγε πέρυσι (2 Σεπτεμβρίου) από την ζωή, σε ηλικία 66 ετών, μετά από πολύχρονη και σκληρή μάχη με τον καρκίνο, βυθίζοντας στο πένθος τους συγγενείς, τους φίλους και τους συναδέλφους του.

Ένα χρόνο μετά, η οικογένεια του παλεύει ακόμα να ξεπεράσει την απώλεια του μεγάλου τραγουδοποιού, καθώς το κενό που έχει αφήσει είναι μεγάλο.

Μέσω Instagram ο γιός του, Γιάννης Βαρδής, ανέβασε ένα video με τον πατέρα του να ερμηνεύει το τραγούδι «Έτσι Ξαφνικά», συνοδεύοντας το με συγκλονιστικά λόγια:
«Η δυσκολότερη νύχτα της ζωής μας. Ένας χρόνος σήμερα. Μέχρι να πλησιάσει η ώρα 6 το πρωι. Είμαι σίγουρος πως μας ακούς, μας βλέπεις, μας αγγίζεις μας βοηθάς. Εύχομαι και να σου λείπουμε όπως λείπεις εσύ σε μας. Σ’ αγαπάω πατέρα μου. #vardis #giapanta#sagapo».
βαρδης.jpg
Εξίσου συγκινητική όμως, είναι και η φωτογραφία που ανέβασε ο Γιάννης Βαρδής στο Istagram του δυο μέρες πριν κλείσει ένα χρόνο ο πατέρας του, η οποία γράφει τα εξής:
«Μην στέκεσαι στον τάφο μου και κλαις. Δεν είμαι εκεί. Δεν κοιμάμαι. Είμαι οι χίλιοι άνεμοι που πνέουν. Είμαι οι ανταύγειες από το διαμάντι πάνω στο χιόνι. Είμαι το φως του ήλιου που ωριμάζει τα χρυσά σπαρτά. Είμαι η απαλή βροχή του Φθινοπώρου, όταν ξυπνάς στην πρωινή ησυχία. Είμαι η γρήγορη ανύψωση που ήσυχα κάνουν τα πουλιά στην κυκλική τους πτήση. Είμαι τα όμορφα αστέρια που λάμπουνε τη νύχτα. Μην στέκεσαι στον τάφο μου και κλαίς. Δεν είμαι εκεί. Δεν έχω πεθάνει».
vardis 2.jpg

star.gr

Related

showbiz 1601805238685524824

Follow us


item