News-Piper

Η Άλκηστις Πρωτοψάλτη «αδειάζει» τον Ηλία Ψινάκη

Μια συναυλία στον ιστορικό χώρο του Μαραθώνα, που δεν έγινε ποτέ, της Άλκηστις Πρωτοψάλτη με πρωτοβουλία του  Ηλία Ψινάκη , ήταν η αφορμή...

Psinakis Protopsalti
Μια συναυλία στον ιστορικό χώρο του Μαραθώνα, που δεν έγινε ποτέ, της Άλκηστις Πρωτοψάλτη με πρωτοβουλία του Ηλία Ψινάκη, ήταν η αφορμή για να ξεσπάσει «πόλεμος» ανάμεσα στο δήμαρχο Μαραθώνα και το Σύλλογο Ελλήνων Αρχαιολόγων.

Ο Ηλίας Ψινάκης με το γνωστό του ύφος και στυλ αντέδρασε στο «όχι» που άκουσε από το Σύλλογο με έντονο τρόπο και για πολλούς άκομψο. «Θέλω προσωπικά να αφιερώσω σε καμιά 15αρια ξινές, οπισθοδρομικές και ανοργασμικές που δεν μας άφησαν να την κάνουμε στον χώρο που έπρεπε το “Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα”… ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑΑΑ»,  είχε δηλώσει.
Δεν σταμάτησε όμως εκεί αφού και κατά τη διάρκεια της συναυλίας  που πραγματοποιήθηκε τελικά στην Αφετηρία Μαραθωνίου Δρόμου, ανέφερε: «Εκεί δεν είναι όλοι τους άχρηστοι. Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που είναι πολύ σπουδαίοι και με μόρφωση και με αξία. Για τις άλλες που είπαμε, θα τους πετάξουμε τον Σπαλιάρα να τις ξεμπουκώσει να ηρεμήσουμε!».
Η Άλκιστης Πρωτοψάλτη κατά τη διάρκεια της συναυλίας και όλων όσων ακούστηκαν δεν αντέδρασε μόνο… τραγούδησε με αποτέλεσμα ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων να αντιδράσει και να κάνει λόγο με ανακοίνωσή του για σεξιστικό παραλήρημα του δημάρχου αλλά και για την ανοχή της νέας υπουργού Τουρισμού αφού δεν αντέδρασε.
Η τραγουδίστρια και υπουργός, λοιπόν, θεώρησε καλό να ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να τοποθετηθεί με μια δική της ανακοίνωση τονίζοντας με κάθε τρόπο πόσο αντίθετη είναι στα όσα ακούστηκαν από το στόμα του καλού της φίλου, Ηλία Ψινάκη.
«Θα ήθελα να απαντήσω στην ανακοίνωση του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων με θέμα τις δηλώσεις του Δημάρχου Μαραθώνα κ. Ηλία Ψινάκη πριν την έναρξη της συναυλίας μου.
Διαφωνώ κάθετα με δηλώσεις που καταγράφονται ως προσβλητικές, διαχωρίζω την θέση μου από αυτή τη φρασεολογία που είναι αντίθετη με τον πολιτισμό μου, το ήθος μου και θίγουν την αξιοπρέπειά μου ως γυναίκα και ως Ελληνίδα.
Για λόγους αποκατάστασης των πραγμάτων και αποτύπωσης της αλήθειας θέλω να διευκρινίσω ότι η δήλωση αυτή δεν έγινε ενώπιον μου και ήδη έχω διαχωρίσει την θέση μου από νωρίς μιλώντας απευθείας με την Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Πολιτισμού. Σέβομαι τους Έλληνες αρχαιολόγους και το έργο που υπηρετούν γιατί είναι σπουδαίο».

Related

showbiz 4487194747806205540

Follow us


item