News-Piper

Kim Kardashian: Έβγαλε ΟΛΟΓΥΜΝΗ selfie για να αποδείξει ότι είναι ΕΓΚΥΟΣ!

Έξαλλη έχει γίνει τον τελευταίο καιρό η Κιμ Καρντάσιαν με όλους όσοι την κατηγορούν για τα κιλά της αλλά και με εκείνους οι οποίοι αφήνο...

Έξαλλη έχει γίνει τον τελευταίο καιρό η Κιμ Καρντάσιαν με όλους όσοι την κατηγορούν για τα κιλά της αλλά και με εκείνους οι οποίοι αφήνουν αιχμές ότι η δεύτερη εγκυμοσύνη της είναι… ψεύτικη!

Έτσι, αποφάσισε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, βγαίνοντας κυριολεκτικά από τα ρούχα της!
2B46D61C00000578-3193870-_Everyone_s_body_is_diffrent_The_E_Star_bared_all_and_explained_-a-6_1439312011667.jpg
Η 34χρονη τηλεπερσόνα ανέβασε μια ολόγυμνη φωτο του εαυτού της μπροστά στον καθρέφτη με τα εξής hashtags  #NoFilter #NoPhotoShop #GoodLighting δείχνοντας τόσο τα… φουσκωμένα της οπίσθια όσο και την κοιλιά της, η οποία έχει μεγαλώσει αρκετά.
2B46D48E00000578-3193870-_No_Photoshop_Good_lighting_Pregnant_Kim_Kardashian_posed_naked_-a-5_1439312011559.jpg

Μάλιστα, έγραψε και το εξής κείμενο δείχνοντας τον εκνευρισμό της: «Πρώτα λένε ότι είμαι κοκαλιάρα και μάλλον τους κοροϊδεύω... Μετά λενε ότι είμαι τεράστια και πάλι τους κοροϊδεύω. Μερικές μέρες φωτογραφίζομαι πριν φαω και η κοιλιά μου φαίνεται μικρή και άλλες μόλις έχω φάει και έχει φουσκώσει. Είναι όλα μέρος της διαδικασίας. Νομίζω ότι όλοι με ξέρετε πολύ καλά και θα κατέγραφα τα γεγονότα αν έκανα παιδί με παρένθετη μητέρα. Εχω μάθει να αγαπώ το σώμα μου σε κάθε του στάδιο. Κάθε σώμα είναι διαφορετικό και κάθε εγκυμοσύνη ξεχωριστή. Θα φουσκώσω κι άλλο και θα είναι πολύ όμορφο κι αυτό. Είμαι ευλογημένη που μπορώ να είμαι έγκυος και πολύ τυχερή που δεν πάσχω από προεκλαμψία, και άρα δεν πρήζομαι από κάποια πάθηση. Λένε ότι το σώμα μας 'κουβαλάει' ένα αγοράκι με διαφορετικό τρόπο από ότι 'κουβαλάει' ένα κοριτσάκι. Δεν ξέρω ποια είναι η αλήθεια, αλλά είμαι ευγνώμων στον Θεό γι' αυτό το θαύμα και ό,τι και να λέτε, όποιο κακεντρεχές σχόλιο κι αν κάνετε, πραγματικά δεν με απασχολεί και δεν με επηρεάζει»
spl1099461_001.jpg

Related

sexy 3463790567911819869

Follow us


item