​Το ότι  «αν θέλεις να κρατήσεις την προσωπική σου ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας μπορείς να το καταφέρεις» επιβεβαίωσε η
Αλίνα Κοτσοβούλου.
Η ηθοποιός που την γνωρίσαμε ως  «Ναταλία» στην σειρά «Λάκης ο Γλυκούλης», αποκάλυψε πως είναι έγκυος και μάλιστα στον όγδοο μήνα: «έχω άγχος και μεγάλη χαρά. Περιμένουμε με λαχτάρα την κόρη μας. Κοριτσάκι περιμένουμε. Ξέρω ότι θα αλλάξει πολλά, ότι θα περιορίσει την ελευθερία που έχουμε εμείς οι καλλιτέχνες αλλά δεν βλέπω την ώρα να έρθει στην ζωή μας. Ήδη έχω ξεκινήσει τις προετοιμασίες για το δωμάτιό της».
Η Αλίνα αναφέρθηκε και στον σύζυγό της, Μάριο Κουνέλη, με τον οποίο και παντρεύτηκαν τον Ιούνιο του 2013: «δεν ονειρευόμουν από μικρή γάμους και παιδιά .Αλλά εκείνος μου τα έβγαλε όλα. Αρχικά είδα στο πρόσωπό του πως είναι ο ιδανικός για να ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας, και αργότερα ο κατάλληλος για να αποκτήσω μαζί του παιδί. Είναι υπέροχο πλάσμα και το σπίτι μας είναι γεμάτο αγάπη».

Παράλληλα αποκάλυψε και το πώς κατάφερε να κρατήσει «κρυφή» την εγκυμοσύνη της: «ήταν κάτι δικό μας. Το ήξερα μόνο εγώ, οι συγγενείς μου και οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζομαι στο “Μικρό Παλλάς”. Γενικά απέφευγα  να βρίσκομαι σε χώρο με πολλούς φωτογράφους μέχρι να είμαι σίγουρη πως όλα προχωράνε καλά» κατέληξε η ηθοποιός.