News-Piper

Μαρία Κορινθίου: Αποκαλύπτει την αισθητική επέμβαση που έχει κάνει

Η Μαρία Κορινθίου μίλησε στο Down Town Κύπρου και τον Αλέξανδρο Πρίφτη για το πώς αντιμετωπίζει την εξωτερική της εμφάνιση, ενώ αποκάλυψ...

Η Μαρία Κορινθίου μίλησε στο Down Town Κύπρου και τον Αλέξανδρο Πρίφτη για το πώς αντιμετωπίζει την εξωτερική της εμφάνιση, ενώ αποκάλυψε την αισθητική επέμβαση που έχει κάνει. 


«Έρχονται περίοδοι που βάζω παραπάνω κιλά και δεν με νοιάζει γιατί έχω ανεβασμένη διάθεση. Κι άλλες, που μπορεί να είμαι πιο αδύνατη από ποτέ, αλλά αν δεν είμαι καλά ψυχολογικά θα πιστεύω ότι είμαι χάλια. Είναι το πώς θα το δεις…» ανέφερε η γνωστή ηθοποιός, ενώ συμπλήρωσε: «Είμαι πάντως μία γυναίκα που δεν περιποιείται πολύ τον εαυτό της, δεν είμαι κοκέτα. Είμαι πιο πολύ χύμα. Αν δω μια ρυτίδα ή κυτταρίτιδα στα πόδια μου, θα εξαρτηθεί από την ψυχολογία μου αν θα πέσω. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Γιατί δεν με τρομάζει ο χρόνος». 

Μάλιστα, η Μαρία Κορινθίου παραδέχθηκε: «Επέμβαση δεν νομίζω ότι θα έκανα, παρόλα αυτά έχω κάνει υαλουρονικό οξύ. Αν και αυτό κρατάει μόνο τρεις μήνες, δεν είναι κάτι τραγικό. Μου άρεσε που το έκανα και τα αποτελέσματά του ήταν θετικά. Εν τω μεταξύ βγήκα, το είπα και έγραψαν: ‘αυτές είναι οι πλαστικές της Κορινθίου!. Ό,τι να ‘ναι… Δεν με απασχόλησε καθόλου».

Related

showbiz 3313436954718004974

Follow us


item