News-Piper

Πολύ γνωστός πρωταγωνιστής: "Έχασα τον αδερφό μου μπροστά στα μάτια μου. Συμμετείχα στο θάνατο εν αγνοία μου"

Ο Θοδωρής Κατσαφάδος έδωσε συνέντευξη στην Σίσσυ Μενεγάτου και το περιοδικό "Λοιπόν" και μίλησε για την απίστευτα δύσκολη στιγ...

Ο Θοδωρής Κατσαφάδος έδωσε συνέντευξη στην Σίσσυ Μενεγάτου και το περιοδικό "Λοιπόν" και μίλησε για την απίστευτα δύσκολη στιγμή της ζωής του, όταν έχασε τον αδελφό του μπροστά στα μάτια του.

Τι συνέβη με τον αδερφό σου; Τον «έχασα» με πάρα πολύ σκληρό και τραγικό τρόπο και με «συμμετοχή» μου –εν άγνοια μου- σ ΄ αυτό.Είναι ένα γεγονός που έχει σημαδέψει τη ζωή μου. Θεωρώ ότι τα προσωπικά μας δεν πρέπει να τα συζητάμε, αλλά αυτό σ’ το λέω, γιατί για εμένα είναι η «ταυτότητα» μου, είναι ο τρόπος της ζωής μου, είναι το συγκριτικό στοιχείο για όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Ήταν Πρωτομαγιά του 1963 και παίζαμε στα χωράφια. Εκεί βρήκα μια χειροβομβίδα. Χωρίς να ξέρω τι ήταν αυτό, του την έδωσα και.. πάντα θα θυμάμαι τα μάτια του που με κοιτάξανε για λίγο και μετά.. (σ.σ. η φωνή του «σπάει» και βουρκώνει).  

Related

showbiz 3371348581414687310

Follow us


item