News-Piper

Μπέττυ Μαγγίρα:"Δεν με φοβίζει η δραχμή..."

Στο κλίμα των ημερών και στην δυσμενή οικονομική κατάσταση που ζούμε ήταν και η  Μπέττυ Μαγγίρα  στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιο...

Στο κλίμα των ημερών και στην δυσμενή οικονομική κατάσταση που ζούμε ήταν και η Μπέττυ Μαγγίρα στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «ΕΓΩ». 

Η παρουσιάστρια αρχικά αναφέρθηκε στην ένταση που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στους πολίτες και στη διχόνοια που επικρατεί, εξηγώντας: «Αυτό είναι το χειρότερο. Οι Έλληνες σε ιστορικά γεγονότα και στο παρελθόν πολλές φορές διχαστήκαμε. Αντί να μείνουμε ενωμένοι, πάλι διχαζόμαστε. Κανείς δεν ξέρει τι θα φέρει το «ναι» και κυρίως το «όχι». Είναι άγνωστο. Αυτό με τρομάζει. Δεν μπορώ να πάω στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. Δεν μπορώ, έχοντας παιδιά, να πάω κόντρα στο ρεύμα. Φοβάμαι. Εννοείται ότι έχω σκεφτεί πολλά πράγματα να κάνω».
Η Μπέττυ Μαγγίρα ανέφερε πως δεν ήταν από αυτούς που έτρεξαν πανικόβλητοι να βγάλουν λεφτά «Έβγαλα 600 ευρώ, το όριο που σου δίνει η χρεωστική κάρτα» και συμπληρώνει «Πήγα στο σούπερ μάρκετ κανονικά, όπως κάνω κάθε βδομάδα, και πήρα λίγα μακαρόνια παραπάνω. Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη, να μην τρελαθώ, αλλά σκέφτομαι ότι έχω και παιδιά και αν αύριο- μεθαύριο γίνει κάτι χοντρό, δεν θα μπορώ να τα ταΐσω. Για τον εαυτό μου δεν με ενδιαφέρει, είμαι ένας μεγάλος άνθρωπος, ενήλικας, αντέχω ακόμα και να πεινάσω».
Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι θα ψηφίσεις «ναι» στο δημοψήφισμα, είπε ο Γιάννης Βίτσας στην παρουσιάστρια κι εκείνη απάντησε χαρακτηριστικά «Από την στιγμή που κανείς δεν σου λέει τι θα φέρει το «όχι», πως να το επιλέξω. Συμφωνώ με την άποψη του Διονύση Σαββόπουλου. Δεν με φοβίζει η δραχμή, συμφωνώ με το ευρώ, αλλά αυτό που με φοβίζει πιο πολύ από όλα είναι ο διχασμός. Για ποια υπερηφάνεια και αντίσταση λαού μιλάμε όταν δεν ξέρω αν αύριο έχω να φάω. Μπορεί να εγγυηθεί κανείς τι θα γίνει μετά; Για εμένα δημοκρατία είναι να σου πουν το «ναι» θα φέρει αυτές τις επιπτώσεις και το «όχι» εκείνες και ύστερα να επιλέξεις. Στην ουσία νομίζω ότι το δημοψήφισμα είναι τελείως άκυρο από την στιγμή που δεν υφίσταται η πρόταση της Ευρώπης».

Related

showbiz 4401358565222657450

Follow us


item