News-Piper

Δραματική εξομολόγηση από τον Γιώργο Κατσαρό: «Τρεις μέρες δεν ζούσε ο γιος μου»

Ο Αντώνης Κατσαρός είναι αναμφίβολα εκ των κορυφαίων μουσικών συνθετών της χώρας μας. Εκτός από την επαγγελματική του πορεία, έχει και μί...

Giorgos Katsaros Antonis Katsaros
Ο Αντώνης Κατσαρός είναι αναμφίβολα εκ των κορυφαίων μουσικών συνθετών της χώρας μας. Εκτός από την επαγγελματική του πορεία, έχει και μία πολύ δεμένη οικογένεια, η οποία όπως φαίνεται, τον ολοκληρώνει.

Συγκεκριμένα ανέφερε σχετικά με τα αγαπημένα του πρόσωπα: «Είμαι παντρεμένος σχεδόν 50 χρόνια και έχω 2 γιους. Ο Αντώνης είναι αθλητικογράφος, μου έχει κάνει μια εγγονούλα 7 ετών, και ο Αλέξανδρος είναι σκηνοθέτης, κάνει το «Πακέτο» στην τηλεόραση και μου έχει κάνει τον Γιωργάκη, που είναι 2,5 ετών. Με τη γυναίκα μου, δυστυχώς, αυτό τον καιρό περνάμε κάποιες δυσκολίες, γιατί έχει πρόβλημα με την υγεία της. Ελπίζω ότι θα περάσει. Νιώθω ότι τα έχω καταφέρει το ίδιο καλά στα επαγγελματικά, όπως και στην οικογένεια μου, τα έχω ισορροπήσει. Κατάφερα από την αρχή να τα φτιάξω, να έχουν μια ροή τα πράγματα, ώστε να μην έχω προβλήματα στη ζωή μου».
Ωστόσο υπήρξαν στιγμές, οι οποίες ήταν απίστευτα δύσκολες για τον ίδιο και την οικογένειά του. Ο γιος του, Αντώνης, είχε ένα τροχαίο ατύχημα το 2001, που παραλίγο να του κοστίσει την ζωή. «Αυτή ήταν η δεύτερη δύσκολη στιγμή. Δεν την ανέφερα πρώτη, γιατί πέρασε και γρήγορα. Τρεις μέρες δεν ζούσε ο γιος μου. Δεν μπορώ να σας μεταφέρω το συναίσθημα, ούτε εγώ ούτε η γυναίκα μου. Ο γιος μου είδε να «φεύγει» και να «ξανάρχεται», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Κατσαρός στο Λοιπόν.

Related

showbiz 7737302898953405596

Follow us


item