News-Piper

Η Τζένη Χειλουδάκη στηρίζει την Άντζελα Δημητρίου

Χαμός έγινε χτες στα social media με το νέο μαργαριτάρι της Άντζελας Δημητρίου...Η τραγουδίστρια σχολίασε τις πολιτικές εξελίξεις στην εκπο...

Χαμός έγινε χτες στα social media με το νέο μαργαριτάρι της Άντζελας Δημητρίου...Η τραγουδίστρια σχολίασε τις πολιτικές εξελίξεις στην εκπομπή "Μία" και μεταξύ άλλων είπε:

«Δεν γουστάρω τα ξένα προϊόντα. Εγώ προτιμώ τα ελληνικά. Δεν μπορεί κανείς να μου αφαιρέσει το λάδι μου εμένα, το ελληνικό. Δεν γουστάρω να πάρω εγχώριο, δεν θέλω να πάρω το κρέας το εγχώριο, θέλω να πάρω το ελληνικό, το δικό μου, από το χωριό μου»

...
To μέρος της Άντζελας σε όλο αυτό, πήρε η Τζένη Χειλουδάκη που έγραψε στο Facebook:
"δεν μπορω......θα το ανοιξω.....δεν εχω μπουκαρει ποτε σε γουωλ φιλων να πω την αποψη μου....θεωρω οτι ο καθενας κρινεται και απο αυτα που ποσταρει....αλλα και απο αυτα που ο ιδιος κρινει...στο δικο μου προφιλ πυκνα συχνα διαγραφω ανθρωπους που με τον καιρο βλεπω οτι εχουμε διαφορετικες αποψεις και ματιες στη ζωη..σπανια λαικαρω ποστ αλλων ..με στεναχωρει ομως,να βλεπω σε γουωλ φιλων και μαλιστα μορφωμενων,με ενα καποιο επιπεδο και στυλ, γνωστων ανθρωπων της καλλιτεχνοσυνης να κραζουν την αντζελα δημητριου επειδη δεν ηξερε την εννοια της λεξης εγχωριο......του τυπου,εγω δεν θελω τα εγχωρια προτιμω τα ελληνικα που ειπε προσφατα σε δελτιο ειδησεων...αγαπες μου,εγω ενα δυο τραγουδια της γουσταρω και γενικα το λαικοασμα το σιχαινομαι.....ομως η λαιδη ειναι παιδι της νυχτας και φωναρα......δεν ειναι οπαδος του νοαμ τσομσκη μητε εκανε διατριβη στον γιουνγκ....αντιθετως δημοσιογραφοι και ατομα της σκατοτηλεορασης πετουν καθημερινα τα χιλιαδες μαργαριταρια σε εκπομπες και δελτια ειδησεων.......να μην πω και για τα εδρανα της βουλης.....και κανεις σας δεν τους κραζει......ενα θα πω ενω κλεινω.....ντροπη σας.....γιατι ακομα και σαν χιουμορακι να το παρουμε, ειναι μπλακ....και δεν συναδει με αυτο που οι ιδιοι πασαρετε προς τα εξω......αυτα...με αγαπη κρουελα...."

Related

showbiz 6530833174892979713

Follow us


item