News-Piper

Αντώνης Καφετζόπουλος: Δείτε γιατί χαρακτηρίζει τον Γιάννη Σπαλιάρα ως «Σφαλιάρα»

Η δήλωση του  Γιάννη Σπαλιάρα  ότι έχει κοιμηθεί με 4000 γυναίκες ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων σε όλα τα social media. Ένας από αυτούς ο ...

Η δήλωση του Γιάννη Σπαλιάρα ότι έχει κοιμηθεί με 4000 γυναίκες ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων σε όλα τα social media. Ένας από αυτούς ο οποίος αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο περιστατικό, ήταν και ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο οποίος θυμήθηκε μία ιστορία με τον Αποστόλη Τότσικα και τον Γιάννη Σπαλιάρα και θέλησε να την μοιραστεί με τους διαδικτυακούς του φίλους. Συγκεκριμένα έγραψε:

«Ο Σφαλιάρας. Πριν χρόνια παίζαμε στην Καλαμάτα τον “Αμερικανό βούβαλο” του Μάμετ. Ο Δημήτρης Αλεξανδρής, ο Τότσικας έ μουά. Μια μέρα, περπατώντας στην κάτω πλατεία, την πως-τη-λένε, την τρέντι, πλησιάζουν δυο κορίτσια τον Αποστόλη: “είσαι ο Σπαλιάρας;” Πρώτη φορά άκουγα αυτό το όνομα, μου φάνηκε κάπως αστείο. Ρώτησα τον Τότσικα, που ψιλοσυγχύστηκε μετά την απόρριψη που έφερε η αρνητική του απάντηση και μου εξήγησε. Έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται ότι αν ήμουν μικρή Καλαματιανή, θα είχα πέσει ανάσκελα από την ομορφιά του Αποστόλη. Ήταν ένας μικρός θεός, Ερμής ή κάτι τέτοιο. Κι όμως τον παράτησαν σύξυλο διότι δεν ήταν αυτό που γνώριζαν από τα περιοδικά, σκέφτηκα. Συνεχίσαμε για καφέ, για μια-δυο μέρες φωνάζαμε τον καημένο τον Τότσικα περιπαικτικά “Σφαλιάρα” (“ρε Σφαλιάρα, μου πιάνεις το ποτό μου”), μετά το ξεχάσαμε.
Ύστερα από κάνα χρόνο χάρη στην επιμονή και την αυτοθυσία (και θα του έχω αιώνια ευγνωμοσύνη γι´ αυτό) του Δημήτρη Αλεξανδρή παίζαμε την ίδια παράσταση στην Αθήνα, στο υπόγειο “Βολανάκης” στα Ιλίσια. Όλα ωραία, εξαιρετική ατμόσφαιρα, έκοβες τη σιωπή με το μαχαίρι, καταπληκτικό έργο, ίσως ο καλύτερος ρόλος που έχω παίξει, το ίδιο λέει κι ο Δημήτρης για πάρτη του, ο κόσμος συγκινητικά εκστατικός. Μέχρι που, Άνοιξη πια, βγήκε στο Μεγκα ενα τρέιλερ από κάποιο σήριαλ που θα έπαιζε ο Τότσικας. Ένα μήνα πριν το τέλος των παραστάσεων. Ξαφνικά πλημμυρίσαμε από μικρές Αθηναίες, που σαν τις μικρές Καλαματιανές του Σπαλιάρα, έκοβαν εισιτήριο, καρφώνανε τα μάτια βαθιά στα μάτια του Αποστόλη και λιώνανε, σε τρανς, κουβεντιάζοντας μεταξύ τους και στέλνοντας φρενήρη sms. Ένα απόγευμα αναγκάστηκα να διακόψω και να πω σε δύο (όντως κουκλίτσες, να λέγεται): “ρε κορίτσια…”!
Το ένα απ τα ανθρωπάρια που μιλάνε μέσα στο κεφάλι μου, ο μικροσκοπικός και-καλά-φιλόσοφος, μου υπενθύμισε τι μου είχε πει, τότε, στην κάτω πλατεία της Καλαμάτας. Οκ μαν. (Παρεμπιπτόντως αγαπώ τονΤότσικα. Χάρηκα που τον θυμήθηκα)».
kafetzopoulos spaliaras

kafetzopoulos totsikas
peoplegreece.com

Related

showbiz 9083920944574598265

Follow us


item