News-Piper

Δείτε την Μελίνα Ασλανίδου με μαγιό χωρίς ρετούς

«Όταν με βλέπει κανείς από κοντά, μου λέει ότι μοιάζω 25 χρονών. Από την εικόνα που έχουν για εμένα από την τηλεόραση με κάνουν 35αρα.

«Όταν με βλέπει κανείς από κοντά, μου λέει ότι μοιάζω 25 χρονών. Από την εικόνα που έχουν για εμένα από την τηλεόραση με κάνουν 35αρα.
Αν παρατηρήσει κανένας την ενέργεια που διαθέτω θα νομίζει ότι είμαι 20. Η ηλικία λοιπόν δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ένας αριθμός. Ο κάθε άνθρωπος κουβαλάει μέσα του ένα δικό του χρόνο. Χαίρομαι που μου είπες ότι μοιάζω 36 χρονών κι αυτό θα κρατήσω», είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξή της η Μελίνα Ασλανίδου, μετά από σχετική ερώτηση δημοσιογράφου σε παλαιότερη συνέντευξή της στο ΟΚ! σχετικά με την ηλικία της.
Έτσι, μετά τα στιγμιότυπα, που ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, όπου απεικονίζεται χωρίς μακιγιάζ – αποδεικνύοντας γι’ ακόμα μια φορά πόσο ακομπλεξάριστη είναι, η τραγουδίστρια «ξαναχτύπησε» με νέες φωτογραφίες. Αυτή τη φορά τη βλέπουμε με μαγιό σε πισίνα ξενοδοχείου στην περιοχή της Κεραμωτής νομού Καβάλας. Αυτός ήταν και ο τρόπος για να ευχαριστήσει τους θαυμαστές της, οι οποίοι έδωσαν το δυναμικό «παρών» στη χθεσινή επιτυχημένη συναυλία της.
Δείτε τις εικόνες από τον επίσημο λογαριασμό της Μελίνας Ασλανίδου στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης:


Related

showbiz 4050800916011584974

Follow us


item