News-Piper

Μύρωνας Στρατής:"Με τη Μαίρη αγαπιόμαστε και θα αγαπιόμαστε για πάντα"

Ο  Μύρωνας Στρατής  φωτογραφήθηκε για το περιοδικό HELLO! και μίλησε για τον πολυσυζητημένο χωρισμό του με τη  Μαίρη Συνατσάκη  και τη ζ...

Ο Μύρωνας Στρατής φωτογραφήθηκε για το περιοδικό HELLO! και μίλησε για τον πολυσυζητημένο χωρισμό του με τη Μαίρη Συνατσάκη και τη ζωή του σήμερα.


Για μια περίοδο απασχόλησες έντονα τα ΜΜΕ, λόγω της σχέσης αλλά και του χωρισμού σου με τη Μαίρη Συνατσάκη. Αυτό πώς σου φάνηκε;
Ήταν παράξενο. Τον πρώτο καιρό που ακούστηκε το όνομά μου, ένιωθα περίεργα. Δεν είχα ποτέ τέτοια σχέση με τον Τύπο. Και ήταν ακόμη πιο έντονη η κατάσταση στο χωρισμό μας. Ήταν πολύ αμήχανο. Όταν ο κόσμος διαβάζει συνέχεια για ένα πρόσωπο, το νιώθει γνωστό του. Οπότε, μ’ αυτή την οικειότητα που προκλήθηκε από τα ΜΜΕ, μ’ έπιαναν άνθρωποι και μου έλεγαν τη γνώμη τους. Ένας χωρισμός είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολος και για τους δύο, φαντάσου να έχεις τους πάντες να σου λένε τη γνώμη τους, από το μανάβη μέχρι τον οδηγό ταξί. Όμως, ο κόσμος δεν το κάνει από κακία, αλλά γιατί το αισθάνεται. Στο μεταξύ, και εγώ και η Μαίρη είμαστε χαμηλών τόνων, δεν προκαλέσαμε ποτέ κάτι. Ήμασταν και είμαστε κανονικοί άνθρωποι.


Έχετε διατηρήσει καλές σχέσεις;
Βεβαίως. Με τη Μαίρη αγαπιόμαστε και θα αγαπιόμαστε για πάντα. Επειδή χωρίσαμε ως ζευγάρι δεν σημαίνει ότι παύουμε να υπάρχουμε ως άνθρωποι.

Προσωπικά, σε τι φάση είσαι αυτή την περίοδο;
Είμαι μια χαρά. Δε θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες. Οι ζωές των ανθρώπων προχωρούν.

Ποια αρετή εκτιμάς περισσότερο στους ανθρώπους;
Την ευγένεια. Είναι πολύ σημαντική για μένα. Και νομίζω ότι αν οι Έλληνες ήμασταν πιο ευγενικοί, θα είχαμε καλύτερη καθημερινότητα. Με τρομάζει πολύ κι αυτό που συμβαίνει στους δρόμους, όπου όλοι είναι έτοιμοι να εκραγούν.

Ποιες είναι οι top απολαύσεις σου, όπου φαντάζομαι ότι η πρώτη είναι το φαγητό;
Αγαπάω πολύ τη μουσική σε κάθε της έκφραση και τις συναυλίες. Συνδυάζω συχνά τα ταξίδια μου με ένα live που θέλω πολύ να ακούσω. Και αγαπώ πολύ τις κιθάρες. Αν ήμουν πλούσιος, θα είχα πάρα πολλές. Έχω και τώρα καμιά 12αριά, αλλά θα ήθελα να έχω 120! Δε γίνεται όμως. Τα ταξίδια, η μουσική και το φαγητό είναι όλη μου η ζωή.


Περισσότερα στο HELLO! που κυκλοφορεί την Τετάρτη 

Related

showbiz 7105241487040618901

Follow us


item