News-Piper

Πάσχει από καρκίνο πασίγνωστος χορογράφος της ελληνικής τηλεόρασης- άρχισε χημειοθεραπείες!

Το ότι πάσχει από καρκίνο και το ανακάλυψε τυχαία, όταν χρειάστηκε να κάνει μία επέμβαση, εξομολογήθηκε γνωστός χορογράφος, ο οποίος άρχ...

Το ότι πάσχει από καρκίνο και το ανακάλυψε τυχαία, όταν χρειάστηκε να κάνει μία επέμβαση, εξομολογήθηκε γνωστός χορογράφος, ο οποίος άρχισε να υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες!

«Πριν από δύο εβδομάδες χρειάστηκε να κάνω μια εγχείρηση και έμαθα ότι έχω καρκίνο… Μια μέρα μετά, έχασα τη μητέρα μου. Έτσι, μια μέρα μετά την κηδεία της, γύρισα στην Ελλάδα όπου όλα δείχνουν να είναι άνω κάτω για να συνεχίσω μια σειρά δυσάρεστων εξετάσεων και να πρέπει να ξεκινήσω χημειοθεραπείες και ακτινοβολίες», έγραψε, πριν από λίγες μέρες, στη σελίδα του στο Facebook, ο Κάρολι Βάμος.
karoly1.jpg

Ο στενός συνεργάτης των «λαμπερών» shows της Ρούλας Κορομηλά, αλλά και μεγάλων events, όπως τα καλλιστεία,δεν το βάζει κάτω και στέλνει ένα ξεχωριστό μήνυμα δύναμης και αποφασιστικότητας.
9162_KAROLI_VAMOS_LAMPIRI-1952010 (553x800).jpg
«Τι έχω στο μυαλό μου;;; Τους φίλους και την οικογένειά μου. Αυτοί είναι στο μυαλό μου! Με στηρίζουν τόσο πολύ! Νιώθω ευλογημένος που τους έχω κοντά μου. Ζώντας μακριά από την οικογένειά μου, οι φίλοι μου έγιναν οικογένεια για μένα. ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ. Μου δίνετε δύναμη, μου τραβάτε καμιά σφαλιάρα να συνέλθω όταν χάνω την πίστη μου. Μου υπενθυμίζετε κάθε λεπτό της ημέρας ότι η ζωή δεν σταματάει εδώ και ότι πρέπει να είμαστε συγκροτημένοι όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Η ζωή είναι ένα δώρο αλλά δεν το καταλαβαίνουμε μέχρι που κινδυνεύουμε να τη χάσουμε. Λοιπόν, απολαύστε κάθε λεπτό της. Να είστε δίκαιοι με τον εαυτό σας και με τον κόσμο γύρω σας. Φίλοι μου! Σας ευχαριστώ για όλα. Σας αγαπώ που με αγαπάτε. Και όσοι σκέφτεστε διαφορετικά…. Φιλείστε τον λευκό ουγγρικό κώλο μου! Δεν θα πάω πουθενά. Είμαι εδώ και θα μείνω…», προσθέτει στο ίδιο μήνυμα.
Tο απόγευμα της Τρίτης, o Kάρολι υπεβλήθη στην πρώτη του χημειοθεραπεία, ενώ, την επομένη, έστειλε ακόμα ένα μήνυμα: «σταμάτησα το κάπνισμα. Ακολουθώ όλες τις οδηγίες των γιατρών μου για τη χημειοθεραπεία και τις ακτινοβολίες, για να εμποδίσω τις επιπτώσεις όσο το δυνατόν περισσότερο… Έχω το κεφάλι ψηλά, σκέφτομαι θετικά, κάνω και λίγη γυμναστική. Γιατί, σύντομα, μία μέρα, θα νικήσω αυτό το κάθαρμα τον καρκίνο και θα σταθώ ξανά στα πόδια μου, πιο δυνατός από ποτέ!».
karoly3.jpg

star.gr

Related

showbiz 1786928251103890575

Follow us


item