News-Piper

Λάμπης Λιβιεράτος: Ξέσπασε για το ..ξεκατίνιασμα και την φαγωμάρα

Την πολιτική κατάσταση στην χώρα μας σχολίασε μέσω Facebook πριν λίγη ώρα ο Λάμπης Λιβιεράτος.. Ο τραγουδιστής συγκεκριμένα έγραψε:

Την πολιτική κατάσταση στην χώρα μας σχολίασε μέσω Facebook πριν λίγη ώρα ο Λάμπης Λιβιεράτος..
Ο τραγουδιστής συγκεκριμένα έγραψε:
"Αυτό που νομίζω οτι περισσοτερο απ ολα εχουμε μπερδεψει ειναι το οτι εχουμε το καθε δικαιωμα να λεμε τη γνωμη μας (για πόσο ακόμη αραγε...) αλλα και ταυτόχρονα την καθε βλακεία που εχουμε μέσα στον εγκεφαλό μας και να την κανουμε και άποψη!!!
Για να αφησω στην ακρη βεβαια την όποια προπαγάνδα!!
Βριζουμε ο ενας τον αλλον βριζουμε τους πολιτικους, βριζουμε τους ξενους, βριζουμε το Θεο τη Παναγια το σύμπαν...
Μονο τον εαυτό μας δε βρίζουμε...
Το μεγαλυτερο δε ξεκατίνιασμα και φαγωμάρα γίνεται εδω μέσα (ποιος ξερει γιατι;;) και οχι ευτυχως ακόμη στους δρόμους!
Εκει υπαρχει ακομη λίγη αξιοπρέπεια και ψυχραιμία...
Ισως γιατι εκει οι ανθρωποι δουλευουν και τρεχουν απ το πρωι μεχρι το βραδυ!
Στους δρομους ομως και στα πεδία της μαχης γίνονται χρόνια τωρα οι αληθινές επαναστασεις πατριώτες κι οχι στα γραφεια στις καφετεριες και στο facebook!
Κι οχι φυσικά με το να σπαμε και να διαλύουμε την Αθηνα ή τη Θεσσαλονικη στις πορειες να πλακωνόμαστε με τα ΜΑΤ να καίμε τους κάδους και να πεταμε μολότωφ στα μαγαζια στα αυτοκινητα και στα σπιτια μας!
Αλλα στον αληθινό εχθρό!!!
Εαν φυσικά υπαρχει ή εμεις τον δημιουργούμε για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα
Ειμαστε ετοιμοι αραγε για τετοιου ειδους αληθινή επανάσταση;;;
Προσωπικά δε ξερω αν ειμαι και συγχωρεστε με γι αυτό καποιοι αλλα αν χρειαστει και πρεπει να προστατευσω με καθε τροπο οχι τα συμφεροντα μου, που ισως καποιοι βιαστουν ως συνηθως να πουν, αλλα τα παιδιά μου, ισως και να το κανω!
Μπορω ομως μεχρι τότε απλά να λέω τη γνώμη μου και μόνο!!
Χωρις φανατισμό εμπάθεια και κόμπλεξ και να δουλευω όσο μπορω και αντέχω περισσότερο πάνω σ αυτό που εχω μαθει να κανω από μικρός και να ευχαριστώ τον όποιο κόσμο ανταποκρίνεται στη δουλειά μου και μου δινει το δικαίωμα να ζησω κι εγω και τα παιδια μου και να κανω εγώ τις επιλογες μου και οχι οι άλλοι για μένα!!
Ενοχλει που καποιοι εχουν iphone ή πανε Μυκονο για διακοπες κι αυτο νομιζουμε οτι φταιει για ολα γιατι απλα δεν εχουμε ολοι τη δυνατότητα να το κανουμε και..."επαναστατούμε" λέγοντας να γυρίσουμε στη δραχμή ή στο ρούβλι ή στο γιέν ή στον αγύριστο για να χάσουν καποιοι το iphone τους και τις διακοπές τους κι εμεις να το φχαριστηθούμε πίνοντας όμως το freddo μας κι οχι το διπλό ελληνικό μας, στην καφετέρια κι όχι στο καφενείο της γειτονιάς μας!!
Πηγαίνοντας βολτιτσα με το γερμανικό γκολφάκι μας ή πόλο μας ή μινι κουπερ μας μετακινούμενοι με ξενης εταιρίας τρένα, τραμ,λεοφωρεια ή από αεροδρόμια που...ξένοι σχεδιασαν για μας αν δε κανω λαθος και αεροπλανα οχι φυσικά ελληνικης κατασκευής ευτυχώς!!
Και μιλωντας στο οποιασδηποτε μαρκας κινητό μας που φυσικά απαγορεύεται ναναι iphone γιατί ειναι κακό σημάδι και δείχνει πλούτο και βόλεμα!!!!!
Απο την αλλη μιλαμε για άνεργους και προσωπικα εχω στειλει αρκετους "ανεργους" να δουλεψουν καπου αλλα αρνούνται γιατι το ενα τους ξινιζει και το αλλο τους βρωμαει και προτιμούν να παιρνουν το επιδομα και να σχολιαζουν στο facebook!
Φυσικά και υπαρχουν οι αληθινοι ανεργοι αλλα αυτοι μαλλον τρεχουν να βρουν δουλεια και δε φιλοσοφουν οπως εγω τωρα που εχω λιγο ελευθερο χρονο και το κανω!
Ισως ομως αυριο ναχω και περισσοτερο εαν μεινω κι εγω ανεργος οποτε θα τα λεμε και συχνότερα!...
Πληρώνω ομως κανονικότατα το φορο αλληλεγύης μου οσο εχω εισόδημα αλλα ουτε ξερω που παει στ αληθεια...
Αυτή η νοοτροπία ομως ειναι που μας παει χρόνια τώρα κατα διαόλου του "να ψοφήσει η κατσικα του γείτονα" και δε φταινε οι πολιτικοί αυτης της χωρας που απλά ειναι ο καθρέφτης μας...
Εμεις αλλωστε τους ψηφιζουμε κι απο μας εκλέγονται!!
Ουτε μας φταιει ουσιαστικά ή όποια φοροδιαφυγή για το χάλι μας γιατι ακομη και φοροδιαφεύγοντας, τροπος υπαρχει και βρισκεται παντα καποιους φορους, αρκετους θα ελεγα, έμμεσα ή άμεσα να τους πληρωσουμε ΟΛΟΙ!!!!
Και το ΙΚΑ μας και τον ΟΑΕΕ μας και το καθε ταμείο μας ασφαλιστικό που το χρυσοπληρώνουμε χρόνια πάμπολα χωρις νάχουμε ουσιαστική και πλήρη και σωστή κάλυψη και στο τέλος απλά μια συνταξούλα!
Το θλμα ειναι πού πανε ακριβώς όλα αυτά τα λεφτα και ποιος αυτό το ελεγχει και το διαχειριζεται σωστα!!;;;
Οταν αλλάξει λοιπόν η νοοτροπία μας πρώτα και προηγηθεί η αυτοκριτική της κριτικής και στρωθούμε όλοι στη δουλειά για να ανακάμψει η χώρα μας και οχι να περιμένουμε τα ΔΑΝΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ τότε ισως και νάμαστε έτοιμοι για όλα!!!
Μεχρι τότε ομως...μιά ζωή οι ΑΛΛΟΙ θα μας φταίνε και θα τους βρίζουμε και το χειρότερο απ όλα θα βριζόμαστε και μεταξύ μας!
Το πιό επίφοβο ομως απ όλα και που δυστυχως οι περισσότεροι απο μας ΔΕΝ εχουμε ζήσει για να ξέρουμε και πως ειναι...ειναι οι επιπτώσεις που μπορει να εχει η ακραία ιδεολογία και η ακραία απόψη και αντίληψη!!
Ειτε ειναι αριστερή ειτε δεξιά!!!
Ειναι το ίδιο και το αυτό και ελάχιστους θα ικανοποιήσει η εφαρμογή της στην πράξη!!!
ή η παρέμβαση κάποιου με τσαμπουκά στη χώρα μας προκειμένου να ισιώσει η κατάσταση!
Αυτό ας το βαλουμε καλα μεσα στο μυαλουδακι μας και ας σκεφτούμε λιγο καλυτερα ο,τι κι αν γινεται αυτή τη στιγμή!!
Αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή που παιζεται κορωνα γραμματα η τυχη της χώρα μας και οχι το ποιος θα παρει το πρωταθλημα!!!"

Related

showbiz 8735394926686460175

Follow us


item