News-Piper

Αλέκα Καμηλά: «Ο Πέτζα γκρινιάζει γιατί θέλει να του κάθομαι περισσότερο!»

Στο OK@Night μίλησε η  Αλέκα Καμηλά , καλεσμένη του Θέμη Γεωργαντά. Η παρουσιάστρια του Alpha δεν δίστασε να παραδεχτεί στην κάμερα τις ...

Στο OK@Night μίλησε η Αλέκα Καμηλά, καλεσμένη του Θέμη Γεωργαντά. Η παρουσιάστρια του Alpha δεν δίστασε να παραδεχτεί στην κάμερα τις προτιμήσεις της στο σεξ, ενώ μίλησε και για τη σχέση της με τον σύζυγό της.


Η ιδανική τηλεοπτική δουλειά: «Αυτό που θα ήταν ιδανικό για μένα – το έχω ξαναπεί, αν και δεν έχω τις γνώσεις να το κάνω – θα ήταν να κυκλοφορώ σε ένα κανάλι και να κάνω κάτι από πίσω. Αυτό που έχω ξαναπεί ότι μου αρέσει πάρα πολύ, επίσης, είναι να διατηρώ ένα γραφείο συσκέψεων».

Ποιον προτιμά ανάμεσα στον Γιώργο Λιάγκα και στη Φαίη Σκορδά; «Μου αρέσουν οι λίγο πιο τσαχπίνηδες. Τώρα με τον Λιάγκα, επειδή τον έχω συνδέσει με τη Φαίη, δεν θα ήθελα να μπω στη μέση να τους χωρίσω. Μάλιστα, εμένα η Φαίη μου αρέσει πιο πολύ από τον Γιώργο. Με τη Φαίη άνετα θα έβγαινα και θα έκανα κάτι».

Ποιο θεωρεί ο Πέτζα Στογιάκοβιτς το μεγαλύτερο ελάττωμά της; «Παλιότερα μου έλεγε ότι είμαι πολύ γκρινιάρα. Τώρα μου γκρινιάζει επειδή ίσως θα ήθελε να του κάθομαι περισσότερο».

Οι προτιμήσεις της στο σεξ: «Θεέ μου, πόσο ξενέρωτη είμαι σε αυτό! Καταρχήν δεν μου αρέσει να στριμώχνομαι. Δεν μου αρέσει στα αυτοκίνητα ή σε κλειστούς πολύ χώρους. Γενικά και λόγω ύψους δεν χωράω. Εγώ θέλω ρομάντζο, θέλω χάδια, θέλω τέτοια πράγματα. Δεν μπορώ το "τσακ- μπαμ". Το “τώρα το 'χουμε, πάμε”. Μέσα στο σπίτι παντού έχω “κυκλοφορήσει” με τον σύζυγό μου. Μέχρι και σε ντουλάπες, στις μεγάλες. Αλλά μέχρι εκεί».

Το περιστατικό που δεν θα ξεχάσει ποτέ: «Είχαμε πιάσει έναν ματάκια κάτω από ένα τραπέζι που μας έπαιρνε μάτι τσιτσίδι, ενώ αλλάζαμε μαγιό. Και βάζω ένα βρακί και ξεκινάω να τον κυνηγάω με το στήθος έξω! Τόσο πολύ νευρίασα, δεν υπολόγιζα τίποτα. Δεν σκέφτηκα ότι δεν φοράω τίποτα. Μέχρι που τον έπιασα έξω από τον χώρο!».  

Related

showbiz 6112492552108090704

Follow us


item