News-Piper

Νέο χτύπημα της μοίρας: Η Βέφα Αλεξιάδου μιλά για τον χαμό της αδερφής της

Για το νέο χτύπημα που δέχτηκε από την μοίρα μίλησε η Βέφα Αλεξιάδου, αφού  η αδερφή της που υπέφερε από γεροντική άνοια, «έφυγε» από τη...

Για το νέο χτύπημα που δέχτηκε από την μοίρα μίλησε η Βέφα Αλεξιάδου, αφού  η αδερφή της που υπέφερε από γεροντική άνοια, «έφυγε» από την ζωή πριν από εφτά ημέρες.

Αυτή είναι η τρίτη απώλεια για την μαγείρισσα μέσα σε έναν χρόνο, αφού προηγήθηκαν οι απώλειες της κόρης τα Αλεξίας και Άντζυς μέσα σε διάστημα… τεσσάρων μηνών!
Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook, η Βέφα έσπευσε να καθησυχάσει όσους ανησύχησαν, λέγοντας:
«Κάνω μια διευκρίνηση για να ηρεμήσετε φίλες και φίλοι μου και να μην μου τηλεφωνάτε όλες ανήσυχες να δείτε πως είμαι. Είμαι καλά με την ψυχή, ήρεμη και γαλήνια. Πριν 7 ημέρες έφυγε απο τη ζωή η αδελφή μου, σε ηλικία 81 ετών. Έζησε μια πολύ όμορφη και άνετη ζωή. Τα δυο τελευταία χρονιά είχε γεροντική άνοια. Έφυγε ήρεμα! Ευτυχισμένη, χωρίς να ταλαιπωρηθεί η να ταλαιπωρήσει κανέναν. Είχε πολύ καλή περιποίηση από τις δυο κόρες της και τις δυο εγγονές της, κάτι που εύχομαι σε όλους-ες. Το καλά υστερνά είναι μεγάλη ευχή! Και η αδελφή μου τα είχε, γιατί ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος με μια καρδιά γεμάτη αγάπη για τους ανθρώπους γύρω της και ιδιαίτερα τους αναξιοπαθούντες. Όλα τα άλλα που διαβάσατε από τους καλοθελητές σε δραματικές περίγραφες δημοσιογράφους, δεν ισχύουν. Και εγώ και τα κορίτσια της είμαστε καλά και τη σκεπτόμαστε με γαλήνη και ηρεμία χωρίς πόνο. Έφυγε για τη γειτονιά των Αγγέλων. Έτσι κι αλλιώς τα φτερά τα φορούσε και κάτω στη γη».
vefa alexiadoy facebook.jpg

star.gr

Related

showbiz 5324537454805322620

Follow us


item