Στα δημοσιεύματα που λένε ότι είναι ομοφυλόφιλος απαντά ο Stan, ενώ παραδέχεται πως με τα χρόνια σταμάτησε να προσποιείται!

«Σιγά που γλίτωνα τα δημοσιεύματα ότι είμαι ομοφυλόφιλος! Μάλιστα, το έγραψαν και με τόσο ωραίο τρόπο, που ήταν πολύ πειστικό. Εδώ έχει τύχει να βρεθεί η αδερφή μου σε μια παρέα και να ακούσει μια κοπέλα, η οποία δεν γνώριζε τη συγγένειά μας, να ισχυρίζεται ότι είχε δεσμό μαζί μου. Εννοείται ότι εγώ δεν την είδα δει ποτέ στη ζωή μου!», λέει ο νεαρός τραγουδιστής και συνεχίζει: «ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του και να λέει ό,τι θέλει. Δεν με απασχολεί. Με ενδιαφέρουν μόνο οι άνθρωποι της ζωής μου, που είναι μετρημένοι στα δάχτυλα».
Μάλιστα, ο Stan αποκάλυψε και την αντίδρασή του σε όσα γράφονται για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις: «στην αρχή το αγνοείς, μετά γελάς, μετά γίνεται υπερπροστατευτικός με τον εαυτό σου και τέλος θυμώνεις».
«Κατά καιρούς διαβάζω κακόβουλα δημοσιεύματα. Είναι κρίμα να κρίνουμε κάποιον από… απόσταση», συνεχίζει ο τραγουδιστής και παραδέχεται ότι έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. «Έχω αποκτήσει αυτοπεποίθηση και σιγουριά. Πλέον, κάνω μόνο πράγματα που εκφράζουν. Έχω γίνει ξεκάθαρος απέναντι στους ανθρώπους. Σταμάτησα να προσποιούμαι. Ίσως τα προηγούμενα χρόνια με συνόδευε μια πιο ανάλαφρη εικόνα. Με θεωρούσαν αθώο, λίγο χαζό, αγαθό, μια αρσενική Barbie. Δεν είμαι, όμως, έτσι, ποτέ δεν ήμουν», αναφέρει.