News-Piper

Ναταλία Γερμανού: «Δε ρίχνω καμία ευθύνη στο κανάλι, όφειλα εγώ προσωπικά να δουλεύω μόνη μου την εκπομπή μου»

Η Ναταλία Γερμανού, μίλησε στην κάμερα του  «Happy Day»  που τη συνάντησε στην παρουσίαση του βιβλίου της, «Έτσι για χάρη σου», για το τη...


natalia germanouΗ Ναταλία Γερμανού, μίλησε στην κάμερα του «Happy Day» που τη συνάντησε στην παρουσίαση του βιβλίου της, «Έτσι για χάρη σου», για το τηλεοπτικό της μέλλον, τον ANT1 και το τέλος της εκπομπής «Η Γερμανού ξανάρχεται».

«Έχουν ακουστεί τα πάντα, το θέμα είναι ότι είναι ακόμα μια πολύ λεπτή ισορροπία και αυτή τη βραδιά δεν μπορούμε να την περάσουμε και να κάνουμε τη μεγάλη αποκάλυψη, ίσως σε λίγες μέρες θα είμαστε σε θέση να το πούμε αυτό. Τα πράγματα δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί, δηλαδή δεν έχουν γίνει τα τελικά ραντεβού που θα μου επέτρεπαν να είμαι σε εσάς περισσότερο σαφής και αποκαλυπτική», δήλωσε η παρουσιάστρια.
Όσον αφορά για το συμβόλαιό της με τον ΑΝΤ1 τόνισε: «Ισχύει ακόμα στον ΑΝΤ1 και μέχρι να κάνω την τελική μου συζήτηση με το κανάλι που είμαι δεσμευμένη αυτή τη στιγμή που μιλάμε, θα μου επιτρέψετε να μην πω κάτι άλλο, δεν θα ήταν σωστό, θα ήταν άκομψο και δεν μου επιτρέπεται».
Τέλος μίλησε για τις σχέσεις της με το κανάλι και το τέλος της εκπομπής «Η Γερμανού Ξανάρχεται»: «Οι σχέσεις μου με τον ΑΝΤ1 είναι εξαιρετικές. Και οι δυο μας δεν επιθυμούσαμε τη συνέχεια της εκπομπής, τουλάχιστον έτσι όπως την είδατε εσείς και έτσι όπως φτιαχνότανε. Δε ρίχνω καμία ευθύνη στο κανάλι, όφειλα εγώ προσωπικά σαν Ναταλία να δουλεύω μόνη μου την εκπομπή μου περισσότερο για να τη βγάζω όπως ήθελα εγώ να βγαίνει».

Need Text


Related

media 8997600113666621697

Follow us


item