News-Piper

Γνωστός Έλληνας παρουσιαστής δηλώνει:«Μου αρέσει να τριγυρνάω γυμνός»

Αδιαμφισβήτητα, ξεχώρισε στον δεύτερο κύκλο του  Your Face Sounds Familiar  με τις πιστές μιμήσεις του σε γνωστά πρόσωπα.


Αδιαμφισβήτητα, ξεχώρισε στον δεύτερο κύκλο του Your Face Sounds Familiar με τις πιστές μιμήσεις του σε γνωστά πρόσωπα.
Φέτος, ο Κώστας Δόξας βρίσκεται στην ομάδα του Πρωινό, χαρίζοντας και πάλι το γέλιο στο τηλεοπτικό κοινό με τα «καθήκοντά» του.
Ανάμεσα στο φορτωμένο του επαγγελματικό πρόγραμμα, μίλησε στο περιοδικό Εγώ weekly και τον Πάνο Γιαννακόπουλο για τη δημοσιότητα, αλλά και το τι του αρέσει να κάνει, παρά το γεγονός ότι είναι γνωστός στο ευρύ κοινό.
Όπως τονίζει, δεν πιστεύει ότι η αναγνωρισιμότητα του «απαγορεύει» κάποια πράγματα. Ένα από αυτά είναι και ο γυμνισμός. «Ειδικά ο γυμνισμός μού αρέσει πολύ. Βέβαια δεν θα κάνω στη Βουλιαγμένη, αλλά στη Σχοινούσα. Έτσι και αλλιώς μου αρέσει να τριγυρνώ γυμνός. Μακάρι να μπορούσαμε να είμαστε απαλλαγμένοι από τα ρούχα. Ακόμα και σε πολυσύχναστη πλαζ να είμαι, όταν κολυμπώ, βγάζω πάντα το μαγιό μου φωνάζοντας “ψυχαναγκασμός, ψυχαναγκασμός”. Οι γνωστοί μου το ξέρουν πια. Όταν με ακούν να φωνάζω “ψυχαναγκασμός”, καταλαβαίνουν τι εννοώ».

Related

media 4284449579354523383

Follow us


item