News-Piper

Τζώνη Καλημέρης: «Η Τατιάνα κάνει λίγο Ελένη στην εκπομπή της»

O Τζώνη Καλημέρης, ο ισχυρός άνδρας των media, βρέθηκε στην πρωινή εκπομπή του Σαββατοκύριακου του Alpha και μίλησε για την περιπέτεια τ...

O Τζώνη Καλημέρης, ο ισχυρός άνδρας των media, βρέθηκε στην πρωινή εκπομπή του Σαββατοκύριακου του Alpha και μίλησε για την περιπέτεια της υγείας του, αλλά και για το καινούργιο τηλεοπτικό στοίχημα της Τατιάνας Στεφανίδου.

«Ήταν μία διαδικασία που ανακάλυψα σιγά σιγά. Λοιπόν, ή εγώ είμαι γαϊδούρι και δεν επηρεάζομαι συναισθηματικά ή οι άλλοι μεγαλοποιούν τα πράγματα», δήλωσε.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Όταν μου ανακοίνωσαν ότι είναι κακοήθης αλλά δεν απειλούσε τη ζωή μου αλλά ξεπερνιόταν δεν με επηρέασε. Δεν επανατοποθετήθηκα στη ζωή. Είμαι και λίγο του ό,τι είναι να γίνει ας γίνει. Δεν με επηρέασε καθόλου. Μάλιστα όταν ήμουν στη Νέα Υόρκη που πήγα για θεραπείες πέρασα και πάρα πολύ ωραία. Και είναι μεγάλο λάθος να χρησιμοποιούμε εκφράσεις του τύπου “επάρατος”. Δεν χρειάστηκε να πάω σε ψυχολόγο. Μου το πρότειναν αλλά δεν πήγα».
Λίγο μετά αναφέρθηκε και στην καινούργια αναμέτρηση που θα αρχίσει αύριο. Αυτή της Τατιάνας Στεφανίδου με την Ελένη Μενεγάκη.
«Η Ελένη, θα την κατατάξω κι αυτήν σε αυτό που λέγαμε στο θωρηκτό. Είναι ένα τρένο που δεν φεύγει από τις γραμμές με τίποτα, ό,τι κι αν του βάλεις δίπλα του. Τώρα, έχοντας πει αυτό, προφανώς η πρόβλεψή μου είναι πως θα είναι μπροστά από την εκπομπή της Τατιάνας. Είδα αρκετά από την εκπομπή της για να έχω μια άποψη, έχουν κοινά σημεία με τις μαγειρικές και τα σχόλια με το τραπέζι. Η Τατιάνα στο πρώτο μέρος της εκπομπής κάνει λίγο Ελένη. Στο τελευταίο κομμάτι έχει κρατήσει αυτό που έκανε όλα αυτά τα χρόνια και πιστεύω πως είναι μοναδική σε αυτό. Θεωρώ πως είναι λίγο πιο βαρύ από την Oprah Winfrey, όπως ήταν παλιά ο Μικρούτσικος αλλά πιο στρογγυλεμένη. Το άλλο με τη μαγειρική ή με τα κουτσομπολιά, το έχει, αλλά το ατού της είναι το δεύτερο κομμάτι. Εγώ θα την έκανα όπως πέρυσι, με πιο μαζεμένο σκηνικό και χωρίς κοινό και θα της έβαζα μικρότερη διάρκεια».




Need Text

Related

menegaki 5910203409195090508

Follow us


item