Στην πιο δύσκολη στιγμής της ζωής του αναφέρθηκε ο Αιμίλιος Λιάτσος.

Ο δημοσιογράφος που πλέον έχει τη δική του εκπομπή στο Kontra, έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την έκδοση του κυριακάτικου φύλλου της Kontra News αλλά τον ακούμε και στον «Real Fm», μίλησε για την περίοδο που έχασε όλα του τα χρήματα:
«Έχασα όλη μου την περιουσία, επειδή είχα τρελαθεί με την έκδοση της εφημερίδας "Παρασκευή και 13". Δεν το θεωρώ λάθος, αλλά αποδείχτηκε ότι επιχειρηματικά δεν τα πήγα καλά. Η εφημερίδα δεν άντεξε στην κρίση κι έκλεισε. Έχασα όλα τα χρήματα που είχα αποκτήσει σ' αυτά τα χρόνια που εργάζομαι και πούλησα δύο σπίτια».
Δίπλα του εκείνες τις δύσκολες ώρες είχε όπως λέει τους δικούς του ανθρώπους:
«Με στήριξαν η οικογένειά μου, τα αδέλφια μου και, ευτυχώς, οι πολύ καλοί μου φίλοι. Είναι πολύ δύσκολες οι εποχές που ζούμε, το βλέπετε. Και θα δούμε πολλά να συμβαίνουν και στον ιδιωτικό τομέα. Δυστυχώς».
Πως νιώθει μετά από αυτό;
«Αισθάνομαι πολύ καλά που δεν έχω καθόλου προσωπική περιουσία. Νιώθω απελευθερωμένος. Έκανα την υπέρβαση μέσα μου και είπα: "Και τι έγινε"».
Μάλιστα, δεν κρύβει πως είχε αποφασίσει να μείνει μόνιμα στην Άνδρο:
«Θα ψάρευα σαργούς και θα προσπαθούσα να ξαναβρώ συναισθήματα. Ο Γιώργος Κουρής ήταν που μου έδωσε δύναμη και με έπεισε να ξαναμπώ στο γήπεδο. Μου είπε: "Πρέπει να γυρίσεις στην Αθήνα και να συνεχίσεις τη δουλειά σου, είσαι πολύ νέος". Έτσι δώσαμε τα χέρια. Έχασα πολλά κιλά, κάνω μια σχεδόν ασκητική ζωή κι έβαλα επαγγελματικούς στόχους, που θέλω πολύ να πετύχουν».