News-Piper

Πένυ Σκάρου: Η πρώτη τηλεοπτική συνέντευξη μετά τον ακρωτηριασμό της

Η Πένυ Σκάρου, η τραγουδίστρια που έχασε το πόδι της σε τροχαίο, μια από τις ειδήσεις που στενοχώρησε το τελευταίο διάσημα το πανελλήνιο...

Η Πένυ Σκάρου, η τραγουδίστρια που έχασε το πόδι της σε τροχαίο, μια από τις ειδήσεις που στενοχώρησε το τελευταίο διάσημα το πανελλήνιο, ήταν καλεσμένη στην σημερινή πρεμιέρα της Τατιάνας Στεφανίδου στο star channel.

Η ίδια μίλησε με συγκλονιστικά λόγια για την μεγάλη περιπέτεια που έζησε, αλλά δεν το έβαλε στιγμή κάτω, δίνοντας σε όσους αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα πολύ θάρρος.
Καθημερινά κάνει δυο ώρες διάδρομο για να δυναμώσει, έχει μεγάλους πόνους –η αδερφή της, η οποία βρισκόταν και εκείνη στο πλατό της εκπομπής, φροντίζει να της δίνει στην ώρα τα φάρμακά της- και ευχαρίστησε τον κόσμο που στέκεται στο πλευρό της, δείχνοντάς της μεγάλη αγάπη.
Στην αρχή μάλιστα, η Τατιάνα Στεφανίδου, τη ρώτησε ποιο είναι το ακρωτηριασμένο πόδι της και άρχισε να ακουμπά και τα δυο, ενώ η κάμερα έκανε ζουμ –μια από τις πιο άβολες στιγμές- ενώ στην πορεία περιέγραψε πως την πρώτη φορά που τη συνάντησε στο σπίτι της, έκανε push ups.
Need Text

Η τραγουδίστρια δήλωσε πως αυτή τη στιγμή δεν την ενδιαφέρει να μάθει ποιος την χτύπησε, γιατί ό,τι έχει γίνει έχει γίνει και δεν αλλάζει τίποτε, δεν έχει πια θυμό, ενώ κατόπιν μίλησε για τα κατάγματά της στη γνάθο:«Η γνάθος είχε φύγει. Ήμουν αγνώριστη, βέβαια δεν είδα εγώ ποτέ τον εαυτό μου, οπότε δεν μπορούσα να καταλάβω τη σοβαρότητα της κατάστασής μου. Σε όλη τη διάρκεια που ήμουν στο νοσοκομείο, ένιωθα το πόδι μου κανονικά, όποιος έμπαινε μέσα του έλεγα “ρε συ με τρώει το πόδι μου”, ή “σκέπασέ το”. Κάθε πέντε λεπτά έρχονταν άνθρωποι μέσα και μου μιλάγανε, με ρώταγαν πως ένιωθα και τους έλεγα “όλα καλά, έκανα πλάκα, είχα ένα τραύμα πάνω από το κεφάλι μου και το έπιανα, σαν να έκανα τζετ σκι».
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Επειδή ήμουν ξαπλωμένη και το πόδι μου από το πόδι ήταν τεράστιο, το έβλεπα και έλεγα πως ήταν από κάποια μόλυνση. Σε κάθε επίσκεψη έμπαιναν δέκα γιατροί. Η κατάστασή μου ήταν σοβαρή, γλίτωσα από θαύμα, ίσως αυτό με έκανε και καλύτερο άνθρωπο».
Παράλληλα η ίδια περιέγραψε αναλυτικά τη στιγμή που της ανακοίνωσαν πως το πόδι της είχε ακρωτηριαστεί: «Έλεγα στο γιατρό κάθε τρεις και λίγο, εγώ το νιώθω το πόδι, πιστεύω πως δεν θα χαθεί. Στην τέταρτη ημέρα νομίζω, ένας γλυκύτατος άνθρωπος είπε σε όλους να βγουν έξω και μετά μου το είπε τόσο γλυκά, προφανώς δεν άντεχε να του λέω που έχετε το πόδι μου; Θα το κολλήσετε κ.α. τέτοια .Το αντιμετώπισα πάντως πολύ ψύχραιμα. Φώναξα τη φίλη μου τη Δέσποινα από τη Σάμο, πήρε αεροπλάνο και ήρθε –όλοι ξέρουν ότι είμαι των άκρων πάντα στο ζωή μου- και ο φόβος της ήταν πως θα το αντιμετώπιζα. Έκλαψα σαν μωρό κάνα μισάωρο και μετά συνήλθα».
Need Text

Ενώ αναφέρθηκε και στο μετατραυματικό σοκ που έχει πάθει: «Κόπηκε το πόδι μου και το έχω ζήσει, έχω πάθει μετατραυματικό σοκ. Ένιωθα από την πρώτη στιγμή την κατάστασή μου, το έζησα όλο, φώναζα, έβριζα αυτόν που με χτύπησε».
Συγκλονιστικά λόγια από μια μαχήτρια της ζωής, που είναι γεμάτη δύναμη, ψυχικό θάρρος και δεν το βάζει κάτω με τίποτα. Ένα από τα πιο υγιή και ωραία παραδείγματα προς μίμηση που προβάλλει η μικρή οθόνη.

peoplegreece.com

Related

showbiz 4779782396525564508

Follow us


item