News-Piper

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Χρειάζεται έναν άντρα δίπλα της για να νιώθει ασφάλεια;

Η  Κωνσταντίνα Σπυροπούλου  μίλησε στο «Πρώτο θέμα» για την νέα της εκπομπή, τον ρόλο της κεντρικής παρουσιάστριας που αναλαμβάνει αυτή ...

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε στο «Πρώτο θέμα» για την νέα της εκπομπή, τον ρόλο της κεντρικής παρουσιάστριας που αναλαμβάνει αυτή τη σεζόν, αλλά και για το πως αισθάνεται για αυτή την εξέλιξη στην τηλεοπτική της πορεία. Επίσης, η νεαρή παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στην προσωπική της ζωή, παραδεχόμενη ότι κάποια στιγμή θα ήθελε να κάνει τα δικά της παιδιά.


Ποιο είναι το concept της νέας εκπομπής «Σπίτι μου, σπιτάκι μου» που θα παρουσιάζεις κάθε Σάββατο και Κυριακή από τον Alpha;
Θα είναι μία ζωντανή εκπομπή με πολλές ευκαιρίες, εκπλήξεις και ανατροπές, ιδιαίτερα, δε, εφόσον μιλάμε για ένα τετράωρο ζωντανό show. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι μία ψυχαγωγική εκπομπή με μυρωδιές απ' όλη την Ελλάδα. Ξεκινάμε με πολλή όρεξη να σας κρατήσουμε παρέα τα Σαββατοκύριακα.

Σε τι θα διαφοροποιείται από το «Μες στην καλή χαρά»;
Είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία μας φέτος σε σχέση με ό,τι ίσχυε στο «Μες στην καλή χαρά». Από τη στιγμή που και οι συντελεστές αλλάζουν, η διαφοροποίηση είναι αναμενόμενη. Θέλουμε να νιώσουμε ότι ο κόσμος πραγματικά χαλαρώνει: να ξεχνάει τα προβλήματά του, να γελάει, να συμμετέχει και παράλληλα να ενημερώνεται.

Πώς νιώθεις που παρουσιάζεις για πρώτη φορά δική σου εκπομπή;
Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα ότι θα είμαι η οικοδέσποινα. Είναι τόσο το τρέξιμο και οι προετοιμασίες που δεν με αφήνουν να σκεφτώ και πολλά. Όπως και να έχει το πράγμα, η ευθύνη μεγαλώνει και αυτό μου προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα.

Πόσο έτοιμη αισθάνεσαι ως παρουσιάστρια;
Όταν λέμε «παρουσιάστρια», τι εννοούμε; Είναι η επικοινωνία με τον κόσμο; Είναι η μεταδοτικότητα; Η αμεσότητα; Η εμπειρία; Επειδή ο καθένας το έχει διαφορετικά στο μυαλό του, μου είναι δύσκολο να πω αν νιώθω έτοιμη.

Πόσο άγχος έχεις για την πρεμιέρα;
Δεν ξέρω αν θα το έβαζα σε μία ζυγαριά τι θα έδειχνε. Νιώθω όπως όλοι οι μαθητές, που έχουν άγχος πριν τις εξετάσεις.

Η γρήγορη επαγγελματική σου εξέλιξη έχει προκαλέσει αντιπάθειες;
Όταν εκτίθεσαι στο γυαλί πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για κάθε ενδεχόμενο. Δεν είναι δυνατόν ούτε να σε συμπαθούν όλοι, αλλά ούτε και να σε αντιπαθούν όλοι. Είναι σαν τις ανθρώπινες σχέσεις: θέλουν το χρόνο τους για να χτιστούν. Μπορεί να κερδίσεις ή να χάσεις κάποιον στην πορεία. Το θέμα είναι να μην υπάρχει προκατάληψη.

Γιατί θεωρείς ότι υπάρχει παραφιλολογία γύρω από το όνομά σου;
Επειδή είμαι ένα νέο πρόσωπο στον χώρο της τηλεόρασης και υπάρχει ενδιαφέρον από τον κόσμο να με γνωρίσει καλύτερα. Απλώς, όλο αυτό μερικές φορές, αποκτά μία διάσταση υπερβολής.

Χρειάζεσαι έναν άντρα δίπλα σου για να νιώθεις ισορροπημένη ή όχι;
Υπάρχουν στιγμές στη ζωή μας που νιώθουμε ανασφαλείς και αναζητούμε έναν σύντροφο. Προσωπικά πιστεύω ότι η ισορροπία πηγάζει από μέσα μας και είναι λάθος να δημιουργούμε σχέσεις από ανασφάλεια.

Θα ήθελες να παντρευτείς; Πόσο κοντινή ή μακρινή είναι η σκέψη περί γάμου;
Είμαι άνθρωπος της συντροφικότητας-με ή χωρίς γάμο, για μένα δεν αλλάζει κάτι. Η δημιουργία οικογένειας ανήκει σαφώς στις επιθυμίες μου.

Θα ήθελες να κάνεις παιδιά;
Έχω μία ιδιαίτερη επικοινωνία με τα παιδιά και μακάρι να σταθώ τυχερή, ώστε να αποκτήσω τα δικά μου.

Related

media 8001350439953799424

Follow us


item