News-Piper

Ξαφνική αποχώρηση: Ποιος ηθοποιός έφυγε από τις Τρίχες των Ρήγα-Αποστόλου;

Οι " Τρίχες"  των Αλέξανδρου Ρήγα και  Δημήτρη Αποστόλου  είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα σίριαλ, πριν ακόμα το δούμε στις...

Οι "Τρίχες" των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα σίριαλ, πριν ακόμα το δούμε στις οθόνες μας;
Το επιτυχημένο συγγραφικό δίδυμο αλλά και το cast των ηθοποιών οι οποίοι πρωταγωνιστούν, το κάνουν ενδιαφέρον πριν ακόμα ξεκινήσει να προβάλλεται.
Η Βασιλική Ανδρίτσου, ο Νίκος Μουτσινάς, ο Παύλος Κοντογιαννίδης, ο Αντώνης Βλοντάκης, ο Γιούρκας Σεϊταρίδης είναι μόνο μερικοί από τους πρωταγωνιστές, ενώ πολλά είναι και τα ονόματα τα οποία θα εμφανιστούν ως guest, ανάμεσά τους ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, η Μαρία Μπεκατώρου και όχι μόνο. Κι ενώ όλα πήγαιναν μία χαρά, ο Μάνος Ψηστάκης έκανε την ανακοίνωση μέσω facebook. Προκειμένου να διορθώσει μία συνέντευξη που είχε κυκλοφορήσει λίγες μέρες πριν σε τηλεοπτικό περιοδικό, ο ηθοποιός ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τιςpsistakis MANOS.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Προς όλους τους φίλους μου : Η συνέντευξή μου στο TV24, που κυκλοφορεί τώρα, αφορά σε γεγονότα που έχουν συμβεί όσον αφορά τη δουλειά μου, αλλά τώρα έχουν διαφοροποιηθεί. Δεν ανήκω πια στο καστ του σήριαλ Τρίχες είμαι σίγουρος πως θα σκίσει και θα ψυχαγωγήσει το τηλεοπτικό κοινό με τον μαγικό τρόπο που έχει το δίδυμο Ρήγας – Αποστόλου. Η αποχώρησή μου, έγινε για καθαρά προσωπικούς λόγους και δηλώνω ήδη φανατικός οπαδός της συγκεκριμένης εκπληκτικής τηλεοπτικής κωμικής σειράς!».

peoplegreece.com

Related

media 3478968494405499179

Follow us


item