News-Piper

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Στη γενική πρόβα για τη νέα της εκπομπή

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου επιστρέφει στην τηλεόραση με τη νέα της εκπομπή «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου», που κάνει πρεμιέρα αυτό το Σάββατο σ...

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου επιστρέφει στην τηλεόραση με τη νέα της εκπομπή «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου», που κάνει πρεμιέρα αυτό το Σάββατο στις 10 το πρωί.


 Το μεσημέρι της Τρίτης, μάλιστα, πραγματοποίθηκε η γενική πρόβα της εκπομπής, ενώ ο φωτογραφικός φακός βρέθηκε στα παρασκήνια.

Οι συντελεστές της εκπομπής «Σπίτι μου, Σπιτάκι μου» στη γενική πρόβα: Νίκος Αναδιώτης, Αντώνης Λουδάρος, Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, Όλγα Τσαουσέλου, Στέφανος Κόκκαλης

Νίκος Αναδιώτης & Κωνσταντίνα Σπυροπούλου

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου & Αντώνης Λουδάρος

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου & Παύλος Σταματόπουλος

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου & Όλγα Τσαουσέλου

Related

media 3880494814051356091

Follow us


item