News-Piper

Καραβάτου-Σπυροπούλου: Ποια κέρδισε την «μάχη» της τηλεθέασης;

Δεύτερη εβδομάδα στον τηλεοπτικό αέρα για τις δυο ψυχαγωγικές εκπομπές του Σαββατοκύριακου, το  «Σπίτι μου σπιτάκι μου»  στον Alpha και τ...


Karavatou SpiropoulouΔεύτερη εβδομάδα στον τηλεοπτικό αέρα για τις δυο ψυχαγωγικές εκπομπές του Σαββατοκύριακου, το «Σπίτι μου σπιτάκι μου» στον Alpha και το «Στα καλά καθούμενα» στο Epsilon.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει στην πρεμιέρα τους το προηγούμενο Σάββατο η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είχε κερδίσει τη μάχη της τηλεθέασης, την επόμενη όμως ημέρα, την Κυριακή, η Κατερίνα Καραβάτου με τον σύζυγό της, είχαν περάσει μπροστά, αποδεικνύοντας πως τίποτα δεν είναι μόνιμο και δεδομένο και πως τα πράγματα στη μικρή οθόνη αλλάζουν πολύ γρήγορα –ναι, όλα εξαρτώνται από το τηλεοπτικό κοινό.
Τι έγινε όμως εχθές; Ποια εκπομπή κατάφερε να προσελκύσει τους περισσότερους τηλεθεατές; Έχουμε και λέμε, το «Σπίτι μου Σπιτάκι μου» έφτασε το 11,6%, ενώ το «Στα καλά καθούμενα» 16,5%.
Όσον αφορά στο δυναμικό κοινό, η εκπομπή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου συγκέντρωσε το 12,7%, ενώ της Κατερίνας Καραβάτου και του Κρατερού Κατσούλη το 17,4%.

Related

media 2374543207192392372

Follow us


item