News-Piper

Πάολα: Είναι έτοιμη να παίξει σε musical;

Έχω το προνόμιο να γνωρίζω την Πάολα από τα πρώτα της βήματα.

Έχω το προνόμιο να γνωρίζω την Πάολα από τα πρώτα της βήματα.
Το ταλέντο της είναι αναμφισβήτητο και έχει κερδίσει ακόμη και τους πολύ δύσκολους ακροατές. Η πορεία της συνεχώς ανοδική. Υπέροχη τραγουδίστρια, πανέμορφη γυναίκα, πιστή μητέρα. Την συνάντησα στη Θεσσαλονίκη. Mόλις είχε έρθει από την Αθήνα με προορισμό τη Χαλκιδική. Άλλωστε σχεδόν όλο τον ελεύθερο χρόνο της τον αφιερώνει στην κόρη της την Παολίνα. Είχα καιρό να την δω από κοντά. Ίδιο ζεστό χαμόγελο, ίδια θετική ενέργεια. Ένα παιδί «θαύμα» στο καρουζέλ της show biz.
Αποκλειστική συνέντευξη στον Θοδωρή Μπούντα για το OutNow
Θοδωρής Μπούντας: Πρόσφατα κυκλοφόρησε η νέα σας δισκογραφική δουλειά. Πως θα την περιγράφατε;
Πάολα: Καταρχήν να πούμε πως για άλλη μια φορά υπογράφουν οι Κυριάκος Παπαδόπουλος και Ηλίας Φιλίππου. Δεν θα μπορούσε λοιπόν να είναι κάτι άλλο εκτός από ένα καθαρά λαϊκό ηχόχρωμα από εκείνο που δείχνει την αγάπη και την ανταπόκριση του ο κόσμος. Χαίρομαι πολύ για αυτό.
paola-outnow-5
Θ.Μ.: Από το πρώτο σας κομμάτι μέχρι σήμερα, αν έχει αλλάξει κάτι στις επιλογές σας τι είναι αυτό;
Πάολα: Πιστεύω πως με τον καιρό, χωρίς να θέλω να αδικήσω τις προηγούμενες δουλειές μου και το λέω καλοπροαίρετα, προσπαθώ να βλέπω και να ακούω τη μουσική μου να εξελίσσεται μουσικά και στιχουργικά. Νομίζω πως το καταφέρνω.
Θ.Μ.: Πως νιώθετε την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας μιας νέας σας δουλειάς;
Πάολα: Συνήθως δεν γνωρίζω ακριβώς την ημερομηνία κυκλοφορίας. Πάντα έρχονται με το cd στο χέρι κάποιοι φίλοι και μου εύχονται και θέλουν να τους το υπογράψω. Τότε λοιπόν λέω να είναι καλοτάξιδο και εύχομαι να αρέσει στα αυτιά του κόσμου.
Θ.Μ.: Κάποτε μου είχατε πει: «Εμένα με νοιάζει να τραγουδάω. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι σε μικρή ή μεγάλη πίστα». Ισχύει ακόμη;
Πάολα: Ισχύει και θα ισχύει πάντοτε. Η αγάπη μου για αυτή την δουλειά στηρίζεται στη μουσική και όχι στα τετραγωνικά πίστας ή ταμπέλας. Δυστυχώς όμως κάποιοι την αξία την αντιλαμβάνονται όταν σε δουν στη μεγάλη πίστα, ή φιγουράροντας στην επιβλητική ταμπέλα. Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι λίγοι που εκτιμούν διαφορετικά και έχουν πραγματική αντίληψη των πραγμάτων. Έτσι μπορούμε μερικοί να αναπνεύσουμε.
Θ.Μ.: Παρά την τεράστια επιτυχία παραμένετε η Πάολα που αγάπησε ο κόσμος από την αρχή. Δεν καβαλήσατε καλάμι.
Πάολα: Δεν υπάρχει καλάμι σε κάτι που δίνεσαι πραγματικά.
paola-outnow-4
Θ.Μ.: Είσαστε από τις πολύ λίγες τραγουδίστριες που την λατρεύουν οι γυναίκες μολονότι είσαστε μια πανέμορφη γυναίκα. Πράγμα πολύ δύσκολο. Που το αποδίδετε;
Πάολα: Η γυναίκα από τη φύση της έχει την ικανότητα να καταλαβαίνει αν απειλείται από κάτι. Θα ξαναπώ πως για μένα είναι η δουλειά μου και αυτό που αγαπώ και όχι το μέσον για να παίξω την ωραία. Υπάρχει άλλος χρόνος και χώρος για να κάνω την… γκόμενα όπως απαιτείται από το γυναικείο ένστικτο.
Θ.Μ.: Τραγουδάτε υπέροχα, χορεύετε καταπληκτικά. Θα παίζατε σε μιούζικαλ;
Πάολα: Δεν το έχω σκεφτεί. Ομολογώ πως είναι κάτι το ωραίο και το διαφορετικό. Η απάντησή μου σε μια τέτοια πρόταση θα είχε να κάνει με τη διάθεσή που θα είχα εκείνη τη συγκεκριμένη στιγμή. Δεν είναι άλλωστε τυχαίος ο χαρακτηρισμός του ιδιόρρυθμου ανθρώπου που μου αποδίδουν (χαμογελάει).
paola-outnow-2
Θ.Μ.: Αγάπη, έρωτας, καψούρα. Αν σας έλεγαν να επιλέξετε ένα από τα τρία ποιο θα επιλέγατε και γιατί;
Πάολα: Θα έλεγα την καψούρα γιατί ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία μου. Αλλά και χωρίς αγάπη δεν μπορώ να ζήσω.
Θ.Μ: Φώτα, λάμψη, μουσική και εκατοντάδες άτομα να παραληρούν. Όταν η Πάολα πηγαίνει σπίτι της, και πέφτει να κοιμηθεί τι εύχεται από μέσα της για την επόμενη μέρα;
Πάολα: Να είναι καλά το παιδάκι μου!!!

Related

showbiz 5852081015746685824

Follow us


item