News-Piper

Λούκας Γιώρκας: «Με την Έλενα Ράπτη είμαστε πολύ ευτυχισμένοι και μακάρι να συνεχίσουμε»

«Μια βουτιά ακόμα» στην… αγκαλιά της Έλενας Ράπτη θα κάνε ο Λούκας Γιώρκας.

«Μια βουτιά ακόμα» στην… αγκαλιά της Έλενας Ράπτη θα κάνε ο Λούκας Γιώρκας.

Ο τραγουδιστής είναι ευτυχισμένος στο πλευρό της ξανθιάς βουλευτού και δεν το κρύβει!
«Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος αυτήν την περίοδο και ο Θεός να μας έχει καλά να κρατήσει όσο πιο πολύ γίνεται. Με την Έλενα είμαστε μια χαρά, είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος που είναι δίπλα μου. Με στηρίζει, με βοηθάει και εγώ όσο μπορώ! Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι και εύχομαι ο Θεός να μας έχει καλά, να συνεχίσει και να μείνει αυτό».
Μάλιστα, ο τραγουδιστής σχολίασε και τις φωτογραφίες με τα… τρυφερά ενσταντανέ του ίδιου και της αγαπημένης του που φιγουράρουν κατά καιρούς στα περιοδικά. 
«Προσπαθούμε να μην προκαλούμε και με ενοχλεί κάποιες φορές που όλο αυτό γίνεται σαν εισβολή στη ζωή μας αλλά είμαι και από τους ανθρώπους που δεν μπορώ να κρύβομαι. Δηλαδή προτιμώ να έχει μια ποιότητα η ζωή μου από ότι να είμαι σε καλούπια» ανέφερε.

STAR.GR

Related

showbiz 7785182944340807314

Follow us


item