News-Piper

Κατερίνα Λάσπα: Η «κόντρα» μου με Μενεγάκη και Κορομηλά έκανε πολύ κακό στην εικόνα μου»

Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Κατερίνα Λάσπα μιλά, χωρίς ενδοιασμούς, για την κόντρα της με τρία τηλεοπτικά πρόσωπα, την Ε...


Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η Κατερίνα Λάσπα μιλά, χωρίς ενδοιασμούς, για την κόντρα της με τρία τηλεοπτικά πρόσωπα, την Ελένη Μενεγάκη, την Ρούλα Κορομηλά και τον Νίκο Μουτσινά.

Όσον αφορά την παρουσιάστρια του Alpha, ο «πόλεμός» τους εξελίχθηκε σε δικαστική διαμάχη με την συκοφαντική δυσφήμιση της Κατερίνας Λάσπα, με αφορμή τα προσβλητικά- σύμφωνα με την ίδια- σχόλια που ειπώθηκαν από όλη την ομάδα της εκπομπής, ενώ με την κριτή του Just the 2 of Us βρίσκονται «στα μαχαίρια» από την εποχή «Σαρτίνι», όταν η Ρούλα απαίτησε να μην εμφανιστεί η παρουσιάστρια ως καλεσμένη στο τηλεπαιχνίδι, που είχε αναλάβει εκείνη την περίοδο.
«Δεν ξεχνώ τίποτα, ήταν μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Αλλά ο χρόνος τα αποδομεί όλα, τα φέρνει στις πραγματικές τους διαστάσεις. Ωστόσο, δεν έχω συναντηθεί ποτέ μαζί τους», απαντά η Κατερίνα Λάσπα και συμπληρώνει στο περιοδικό Εγώ weekly και την Κατερίνα Μπούσιου «Έκανε πολύ κακό στην εικόνα μου και για πολύ καιρό. Τα σχόλια που ακούγονταν στο παρελθόν την είχαν διαστρεβλώσει ως γυναίκα και ως επαγγελματία. Αυτό με είχε καταρρακώσει και κάποιες στιγμές δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ».
Και ο Νίκος Μουτσινάς, όμως, είχε σχολιάσει καυστικά, ότι ακούει φωνές σαν τη Ζαν Ντ’ Αρκ. Τι λέει η ίδια γι’ αυτό; «Παρόλο που εκτιμώ και θαυμάζω την αντίληψη και το χιούμορ του, αυτή δεν ήταν και από τις καλύτερες στιγμές του. Ένα πιο ευρηματικό σχόλιο για το πρόσωπό μου, θα με έκανε να γελάσω».
Αυτήν την περίοδο, όπως εξομολογείται η ίδια, βρίσκεται εν αναμονή επαγγελματικών συζητήσεων με δύο κανάλια, καθώς έχει καταθέσει με τη Stefi productions μια πρόταση στη ΝΕΡΙΤ για καθημερινή εκπομπή infotainment που συνδυάζει δηλαδή ενημέρωση και ψυχαγωγία, πρόταση που φάνηκε εξίσου «γοητευτική» και για τον ΣΚΑΪ, αλλά δεν μπορούσε να απορροφηθεί ως εξωτερική παραγωγή.

peoplegreece.com

Related

menegaki 7148488620994387612

Follow us


item