News-Piper

Ελένη Μενεγάκη: Όσα είπε για τα παιδιά της στον αέρα της εκπομπής

Το θέμα με τους διάσημους νονούς του Χόλιγουντ, που συζητούσε η παρέα της εκπομπής «Ελένη» το μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας, αποτέλεσε ...


Το θέμα με τους διάσημους νονούς του Χόλιγουντ, που συζητούσε η παρέα της εκπομπής «Ελένη» το μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας, αποτέλεσε την αφορμή ώστε η Ελένη Μενεγάκη να αναφερθεί στα παιδιά της και την ιδιαίτερη σχέση που έχει το κάθε ένα με τον άνθρωπο που το έχει βαφτίσει. 


«Πάντως, αυτό που λένε ότι το λάδι του νονού πιάνει και ότι το παιδί παίρνει χαρακτηριστικά του νονού, το πιστεύω. Εγώ το έχω δει στα δικά μου παιδιά. Είναι τρία παιδιά που μεγαλώνουν στο ίδιο σπίτι και πραγματικά είναι διαφορετικά σε αρκετά πράγματα. Πιστεύω ότι κάθε παιδί έχει πάρει ένα χαρακτηριστικό από αυτόν που το βάφτισε. Δηλαδή η μεσαία μου κόρη, που έχει όλη αυτή την ηρεμία και τη γλύκα - Παναγία μου, ας μην αλλάξει - είναι ακριβώς χαρακτηριστικό του νονού της, του Άγγελου, του πολύ γνωστού και καταπληκτικού ζωγράφου. Εκείνος έχει όλη αυτή την πραότητα, την ηρεμία, την αγάπη, έχει μια ανοιχτή αγκαλιά για όλους» είπε χαρακτηριστικά η Ελένη Μενεγάκη. 

Στη συνέχεια, η ίδια συμπλήρωσε: «Για να μη σας πω για τον γιο μου που έχει την πολυλογία της Νατάσας (Θεοδωρίδου) και όλη αυτή τη διάθεσή της. Και της έλεγα στη βάφτιση "άσε τον Φουστάνο να βάλει περισσότερο λάδι στο παιδί" και μου απαντούσε "Γιατί; Δεν θες να βγει χαρούμενο;". Και το παιδί, να είναι καλά, είναι μες στη ζωηράδα, το κέφι και την πολυλογία. Η μικρή από την άλλη, που τη βάφτισαν η Τζένη Μπαλατσινού και οι κόρες της, έχει πάρει τον τσαμπουκά της νονάς της, αλλά και την έννοια της αν είναι όμορφη, αν είναι ωραία ντυμένη ή αν είναι ωραίο κάθε ρούχο. Και είναι μόνο 6 ετών, φαντάσου να γίνει 16! Γι' αυτό να προσέχετε ποιος βάζει λάδι στα παιδιά σας!».

yupiii.gr

Related

menegaki 5097793317919081470

Follow us


item