News-Piper

Τα «καρφιά» του Γιώργου Μαζωνάκη για Δέσποινα Βανδή και Αντώνη Ρέμο

Το λόγο που είπε «όχι» στο «Voice» αποκάλυψε ο Γιώργος Μαζωνάκης , ο οποίος συν τοις άλλοις πέταξε τα καρφιά του στη Δέσποινα Βανδή και ...

Το λόγο που είπε «όχι» στο «Voice» αποκάλυψε ο Γιώργος Μαζωνάκης, ο οποίος συν τοις άλλοις πέταξε τα καρφιά του στη Δέσποινα Βανδή και τον Αντώνη Ρέμο:

«Είχα πράγματι μια προσέγγιση για την επιτροπή του «Voice» και η απάντησή μου ήταν αρνητική. Είμαι ένας ενεργός τραγουδιστής. Μου αρέσει περισσότερο να τραγουδάω από το να κρίνω τους άλλους. Είτε είναι μεγαλύτεροι, είτε συνομήλικοι, είτε μικρότεροι, είτε σε διαδικασία εκπαίδευσης», δήλωσε ο Γιώργος Μαζωνάκης στο περιοδικό «People».
Και δεν σταμάτησε εκεί, αλλά πρόσθεσε πως «προς το παρόν δεν έχω τέτοια ανάγκη. Ούτε τα οικονομικά με απασχόλησαν. Είναι γνωστό εξάλλου, ότι εγώ ποτέ δεν κυνήγησα τα πολλά λεφτά. Για πολλά χρόνια, τραγουδούσα λιγότερο απ΄όσο μπορούσα.Άλλοι συνάδελφοί μου έκαναν 200 μεροκάματα το χρόνο κι εγώ έκανα 50».
Στο τέλος για να μην… «παρεξηγηθει», ξεκαθάρισε πως «η Δέσποινα και ο Αντώνης έκαναν πολύ καλά που το επέλεξαν. Δεν τους κατακρίνω. Εγώ όμως, δεν θα το έκανα».

Related

showbiz 2387476206112039765

Follow us


item