News-Piper

Δήμος Βερύκιος: Η επίθεση στον Πέτρο Κωστόπουλο

Καλεσμένος στο «ΟΛΑ» ήταν ο  Δήμος Βερύκιος , το βράδυ της Τετάρτης.

Καλεσμένος στο «ΟΛΑ» ήταν ο Δήμος Βερύκιος, το βράδυ της Τετάρτης.
Ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε με σκληρούς χαρακτηρισμούς για τον Πέτρο Κωστόπουλο, ο οποίος πριν λίγες ημέρες είχε εκφράσει την έντονη δυσαρέσκειά του σχετικά με όσα είπε ο Δήμος Βερύκιος για τον συγγραφέα Αύγουστο Κορτώ. 

«Το παράδοξο στην υπόθεση ήταν ότι μου την "έπεσαν" οι λεγόμενοι στρέιτ. Μου την "έπεσε" ο Κωστόπουλος, ο Λιάγκας, η Ζωίτσα η Λάσκαρη και η Έλενα Ακρίτα. Ρε παιδιά, την άποψή τους να την πουν, αλλά να βγαίνει, ρε φίλε, μπροστά στην κάμερα ο Κωστόπουλος και να κάνει πως αναγούλιασε; Ποιος; Ο Κωστόπουλος! Εγώ θεωρώ ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές ανήκουν μόνο στο θέατρο και πουθενά αλλού» ανέφερε ο Δήμος Βερύκιος, ενώ συμπλήρωσε: «Εγώ ξέρω πως από τη γενιά τη δική μου και μια γενιά μετά, πολλά παιδιά, κυρίως από την επαρχία, τρέχανε στους σεξολόγους διότι το αντρικό πρότυπο που περιέγραφε ο Κωστόπουλος στα περιοδικά του ήταν εντελώς διαφορετικό από αυτό που έβλεπαν τα παιδιά αυτά μεγαλώνοντας. Συγκεκριμένα, ξεχνάτε το πρότυπο του ιδανικού άντρα που έδινε ο Κωστόπουλος; Αυτό του... 25ποντου! Έρχεται το 2014 να μου πει ο Κωστόπουλος ότι αναγούλιασε με έναν άνθρωπο που ζήταγε συγγνώμη;».

Related

showbiz 787264115795515328

Follow us


item