News-Piper

H "φύλακας άγγελος" του Σάκη Μπουλά

Η Αλεξάνδρα Ούστα, η 32χρονη καλλονή ηθοποιός και σύντροφος του Σάκη Μπουλά, είναι μια τραγική φιγούρα  που  στάθηκε στο πλευρό του καλλι...

Η Αλεξάνδρα Ούστα, η 32χρονη καλλονή ηθοποιός και σύντροφος του Σάκη Μπουλά, είναι μια τραγική φιγούρα που στάθηκε στο πλευρό του καλλιτέχνη ως το τέλος.
 Εδώ και μέρες είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση, προσπαθώντας ακόμη και τις τελευταίες στιγμές να μη «λυγίσει».

Πριν από περίπου ένα μήνα, η Αλεξάνδρα Ούστα είχε μιλήσει στην κάμερα πρωινής εκπομπής για πρώτη φορά για τον Σάκη Μπουλά και την περιπέτεια που πέρασε με την υγεία του, λέγοντας:  

«Ο καθένας κάνει ο,τι καλύτερο μπορεί για τον εαυτό του. Αυτό που κάνω εγώ, το κάνω για να είμαι και εγώ καλά. Είμαι καλά με αυτό που κάνω, και γουστάρω πολύ. Ο καθένας από εμάς έχει στην οικογένεια, στον περίγυρο και στο φιλικό του περιβάλλον, κάποιον άνθρωπο που έχει κάποιο πρόβλημα είτε αυτό είναι ψυχολογικό, είτε σωματικό. Η ζωή στα φέρνει έτσι, που βρίσκεις τη δύναμη να τα αντιμετωπίσεις».

Η Αλεξάνδρα Ούστα έλαβε τον τίτλο της Β' Σταρ Ελλάς το 2000. Ως ηθοποιό την γνωρίσαμε το 2004 από τη σειρά του Mega "Η ώρα η καλή" όπου υποδυόταν την κόρη του Πάνου Μιχαλόπουλου. Ακολούθησε η σειρά «Λατρεμένοι μου γείτονες» και κάποιες άλλες guest συμμετοχές.

Related

showbiz 3718834364019998782

Follow us


item