News-Piper

Το "ευχαριστώ" του Λάμπη Λιβιεράτου

Ο Λάμπης Λιβιεράτος είχε χτες την ονομαστική του εορτή και πολλοί ήταν αυτοί που έσπευσαν να του ευχηθούν χρόνια πολλά και να του δείξουν...

Ο Λάμπης Λιβιεράτος είχε χτες την ονομαστική του εορτή και πολλοί ήταν αυτοί που έσπευσαν να του ευχηθούν χρόνια πολλά και να του δείξουν την αγάπη και την στήριξη τους...

Ο τραγουδιστής με την σειρά του θέλησε να τους ευχαριστήσει γράφοντας στο προφίλ του στο Facebook::
"Ενα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλες τις ευχές που μου στείλατε για την γιορτή μου και ενα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη σας και την στήριξη σας ολο αυτό το δύσκολο διάστημα που πέρασα, αλλά και για την απίστευτα θερμή υποδοχή που μου φυλάξατε και την αγκαλιά που μου προσφέρετε τώρα στο νέο μου ξεκίνημα στις εμφανίσεις μου παρέα με το φίλο μου το Θάνο.Ευχομαι και εγώ με τη σειρά μου τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ σε όλους σας!"

Related

showbiz 644474526106879773

Follow us


item