News-Piper

Γνωστός ηθοποιός αποκοιμήθηκε σε ερωτικές σκηνή με την Δήμητρα Ματσούκα

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Ρένος Χαραλαμπίδης μιλάει στο JOY και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο για το πως κάταφερε από ηθοποιός που δεν τον ε...

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Ρένος Χαραλαμπίδης μιλάει στο JOY και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο για το πως κάταφερε από ηθοποιός που δεν τον εμπιστευόταν κανείς σε πρωταγωνιστικούς ρόλους να γίνει… νούμερο ένα, αλλά και για το κρεβάτι που μοιράστηκε με τη Δήμητρα Ματσούκα!

Τα πρώτα βήματα και η φήμη: «Το ταξίδι μου στη φήμη διήρκησε μια δεκαετία, ξεκίνησα από κορμπάσος για να φτάσω να γίνωσε πρωταγωνιστή. Όταν ήμουν 19-20, αποφάσισα να δώσω εξατάσεις σε δραματικές σχολές, δεν πέρασα σε καμία! Το κοινό με γνώρισε μέσα από την ταινία “Προστάτη Οικογενείας”,  όπου όμως είχα πάρει για την ερμηνεία μου μια πολύ κακή κριτική που μου πάγωσε το αίμα»
Για το σίριαλ «Κάτι τρέχει με τους δίπλα» και το… κρεβάτι με τη Δήμητρα Ματσούκα: «Στην αρχή, δεν άρεσα καθόλου στο Mega ως επιλογή πρωταγωνιστή για τη σειρά “Kατι τρέχει με τους δίπλα”, αλλά με επιλέγει τελικά ο Βασίλης Νεμέας. Στα πρώτα γυρίσματα έβγαινε ο Κλεων (Γρηγοριάδης), η Ελευθερία (Βιδάκη), η Δήμητρα (Ματσούκα) να παίξουν το ρόλο τους και όλα καλά, και  όταν έβγαινα εγώ άκουγα τους καμεραμάν να λένε “ποιος τον έφερε αυτόν;” Mόνο ο σκηνοθέτης ενθουσιαζόταν μαζί μου… 
Με τη Δήμητρα Ματσούκα έχουμε κοιμηθεί πολλές φορές μαζί. Τα γυρίσματα ξεκινάνε πολύ νωρίς, οπότε όταν πας ξενυχτισμένος – τότε έβγαινα και πολύ το βράδυ- σε ένα ζεστό στούντιο, που υπάρχει και κρεβάτι, και τελειώνεις τις σκηνές σου, και έχεις μια ώρα κενό… την πέφτεις! Με τη Δημητρούλα παίρναμε συχνά ένα υπνάκο στο διπλανό σκηνικό».
Για το πώς έγινε από κομπάρσος… πρωταγωνιστής: «Κανείς δεν μου έδινε μεγάλο ρόλο, ήμουν το μεγάλο ουτσάιντερ, αλλά τελικά αποφάσισα να κάνω πρωταγωνιστή τον εαυτό μου στον κινηματογράφο. Ήταν δύσκολο και τελικά κατάλαβα ότι για να γίνεις νούμερο ένα πρώτα πρέπει να γίνεις νούμερο».
Για τον γάμο: «Το κλειδί για έναν επιτυχημένο γάμο είναι η καλή παρέα ανάμεσα στο ζευγάρι. Επίσης, θεωρώ ότι οι γυναίκες είναι αυτές που επιλέγουν τον άντρα. Αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι οι πιο επιτυχημένοι γάμοι είναι αυτοί που οι άντρες έχουν επιλέξει τη γυναίκα».

Related

showbiz 6489786719486900986

Follow us


item